vanaf wanneer voorjaarsjasje en geen voetenzak?

Discussie in 'Verzorging' gestart door ssanne, 16 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ssanne

ssanne Lid

28 dec 2008
    46
    0
    0
    hallo allemaal

ik vraag me af wanneer het tijd is voor een voorjaars jasje, ik heb vandaag hele leuke gezien bij de h&m maar kan het al? en de voetenzak in de kinderwagen? kan die al weg of moet ik toch nog even wachten?
    Vanmiddag was het zo lekker weer en ik vond het zo zielig voor hem met winterjasje aan en in de voeten zak. Iemand als enoge ervaring?

groetjes

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik zou hem dan wel kopen ;) maar nog niet aandoen. Vind het persoonlijk nog net iets te koud voor een voorjaarsjasje. Je kunt nu ook (als je niet lang wandelt buiten) de voetenzak er af doen en idd gewoon t winterjasje aan.

3. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Ik heb Tygo in de draagdoek in zijn voorjaarsjasje (maar dan heeft hij nog 3 lagen doek over zijn rugje..) en in de wagen gehad maar dan met body warmer eroverheen en in de voetenzak... want voor de voetjes vind ik wel koud...

4. mizzy

mizzy Actief lid

26 jun 2007
    142
    0
    0
    kapster
    ik heb sins gister de voetenzak er ook afgehaald hoor!
    het is nu zoo lekker buiten.het was hierzo wel 12 graden
    en hij vond die voetenzak de laatste weken toch al niks meer want hij trapte steeds zijn voeten eruit.
    ik heb de winterjas en sjaal nog wel aangelaten.

5. ssanne

ssanne Lid

28 dec 2008
    46
    0
    0
    ik ga vandaag denk ik de voetenzak eraf halen, dan wel nog met winterjasje en mutsje,enz..
    bedankt voor de reacties

6. Alita

Alita Niet meer actief

ik heb de voetenzak dus nog wel, ik wacht nog even!

7. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.848
    3.364
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Wij hebben heel de winter eigenlijk de voetenzak gebruikt + een vestje met muts. Heel af en toe haar winterjas eigenlijk maar. En nu doen we dat dus eigenlijk nog met dit weer.... Er staat best een frisse wind nog steeds.

8. Alita

Alita Niet meer actief

ik vindt het persoonlijk ok nog te koud hoor! Maar ligt ook wel een beetje aan de leeftijd van je kindje..

9. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Hier gister geen voetenzak en zijn voorjaarsjasje aan. Als het weer kouder wordt (zoals vandaag schijnt de zon niet etc.) dan weer gewoon de voetenzak erin. Krijgen we écht weer koud weer (wat altijd kan in maart) gaat zijn winterjasje ook weer aan. Ik bekijk het dus per dag. En als ik het, zoals gister voor het eerst dit jaar, zelf te warm vind in mijn winterjas, trek ik mijn zoontje ook geen winterjas aan. Zo doe ik het.

10. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Ik gebruik nog wel gewoon de voetenzak, maar vandaag was het wel een stuk warmer dus liet ik de slofjes uit. Dan wel een winterjasje aan en daaronder een romper met lange mouwen en een katoenen truitje met lange mouwen. Ook had ze de capuchon op haar hoofd. Ze voelde niet te warm of te koud aan. Want als je niet in het zonnetje loopt, vind ik het toch nog wel fris. Er stond ook wat wind, dat heb je natuurlijk wel wat vaker aan de kust.

Deel Deze Pagina