Ik en mijn man zijn bezig voor eerste kindje al 4 jaar nu in totaal en zijn begonnen met iui leiderdorp dit is ronde 3 ik had 5 november me menstruatie en 20 november de iui afgelopen donderdag 4dec heb ik clearblue digital test gedaan en die was positief waren voorzichtig blij gebeld met leiderdorp vrijdag 5dec voor eigen gevoel nog een test gedaan was negatief diepe domper weer gebeld het weekend t beste afwachten maar dat duurde me natuurlijk te lang vandaag getest weer negatief en nu net krampjes in de onderbuik en licht rosé met afvegen wie heb dit al eens gehad en wat nu ?? het heeft me toch ondanks dat ik dacht dat ik best sterk ben een beetje opgebroken groeten
Als je testen nu negatief zijn, is dat helaas geen goed teken. Waarschijnlijk is er wel iets gaande geweest, omdat je eerst wel een positieve test had. Maar soms zet een zwangerschap niet door. Waarschijnlijk zul je binnen niet al te lange tijd bloedverlies krijgen. In principe kun je daarna weer meteen verder met IUI. Succes & sterkte!
Dat is erg jammer cheffin. Ik heb het vergelijkbaar gehad alleen was de zwangerschap bij mij iets langer. Hopelijk hebben jullie snel weer een positieve test en dan blijvend!