een vraag over de PCL

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door 2lovelychildren, 8 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2lovelychildren

2lovelychildren Niet meer actief

hoi

Joshua heeft een tijdenlijke beschikking gekregen voor sbo school
    het loopt 1 augustus af,maar krijg vandaag brief van pcl.
    voor t onderzoeken of joshua een definitieve beschikking krijgt,beginnen ze pas in oktober mee:$ wegens drukte:x

nu mijn vraag het loopt op 1 augustus af kan mijn kindje wel naar school van augustus tot oktober? ookal heb is de tijdenlijke beschikking afgelopen?

ik ben dood nerveus ik heb gebeld maar ze zijn er vandaag niet aanwezig:x

daarom mijn vraag hier,anders zit ik t hele weekend te stressen.

groetjes

2. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Kan hier zo boos om worden om te lezen he :x mensen worden tegenwoordig bekant gezien als vee door de overheid!
    Ik weet geen raad voor je sorry maar kan me voorstellen dat je behoorlijk pissed bent.

3. juffie29

juffie29 Actief lid

10 apr 2009
    280
    0
    16
    Dat mag ik toch aannemen! Waar zal hij dan naar toe moeten? Tijdelijk naar een 'gewone' basisschool is toch ook geen optie. Je moet niet met een kind gaan 'hoppen'. Je kind mag toch niet de dupe worden van de pcl.
    Neem ook eens contact op met de leerkracht of intern begeleider van de sbo school. Zij zullen toch ook wel weten wat de bedoeling is per 1 aug.
    Ik werk zelf in het onderwijs, vaak duurt het erg lang om onderzoeken te laten plaatsvinden. Het is soms een erg loch orgaan. Vooral een geldkwestie vanuit de overheid..:x En dan te bedenken dat ze vanaf volgend schooljaar alle samenwerkingsverbanden nog groter gaan maken... Duurt alles nog langer:(

Veel succes!

4. 2lovelychildren

2lovelychildren Niet meer actief

hoi dames
    bedankt voor jullie reacties.

ik had vanmorgen school al gebeld,maar de vrouw was niet aanwezig vandaag.
    met joshua gaat t veel beter sinds op de sbo zit,toen ik anderhalf jaar gevochten heb om hem van de basisschool te halen,heeft heel veel ellende gekost.
    hij was depresief en agersief thuis en dat is weg gegaan sinds hij op de sbo zit .
    dus naar andere school doe ik nooit van mijn leven.
    wij zijn als gezin al anderhalf jaar door een hel gegaan door falen van instanties en basisschool.
    gelukkig is joshua nu gelukkig op de sbo ,dit laat ik me niet afpakken.
    ja ben ook erg kwaad,ben benieuwd maandag wat ze te zeggen hebben.
    bedankt dames

groetjes

5. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    wij zijn vaak een heel schooljaar bezig om een nieuwe beschikking rond te krijgen. (VMBO LWOO).

Zal wel goed komen hoor! Fijn dat hij nu zo gelukkig is!!

Deel Deze Pagina