Ik heb deze week een P&T duo kinderwagen gekocht via MP. Versie E3.. Nu merk ik elke keer dat zodra ik mijn baby van 4 maanden (74 cm dus flink ventje) in de cocon doe dat hij gaat huilen, tot hij in slaap valt, hij strekt ook erg met zn hoofdje naar achter om naar mij te kijken (gebruikte eerst altijd de gewone wandelwagen van Bugaboo). Maar ik weet nu niet of hij huilt vanwege de Cocon...of omdat hij het dus onprettig vindt tegen een rug aan te kijken, in zo'n donker holletje te liggen. Heeft iemand hier ervaring mee? Moet ik hem misschien zonder die cocon erin leggen? Ik zie alleen dat die riemen niet bevestigd kunnen worden, dat middenstuk ontbreekt voor het onderste gedeelte kom ik net achter... En dan nog een vraag, tot wanneer houd je de baby in die halve ligstand met zijkanten dus dicht, ik las met 6 maanden maar mijn oudere kinderen konden dan nog niet zitten...en als hij 6 maanden is is t hartje winter en vind ik het wat koud zo zonder die zijkanten, voor zo'n kleintje... En ik zag dat de nieuwe versie, met een reiswieg is, kan ik niet die reiswieg los kopen en dat boven bevestigen en dan onder het zitje voor d eoudste? Of zeg ik nu iets heel geks?
Ooo. Ik wou deze mss ook gaan halen. Maar ik heb dus totaal geen ervaring. Ik denk idd dat je kleintje stevig moet kunnen zitten voor ge hem zonder de cocoon erin kunt zetten. En kan de oudste niet van onder zitten en de jongste van boven in een maxicosi? Want ik dacht da je daar ook een maxicosi op kon zetten. Nu weet ik wel niet of dat bij alle versies gaat.
oh dat wist ik nog niet, verder ben ik er overigens heel tevreden mee, hij rijdt echt heerlijk, veel lekkerder dan mijn peperdure bugaboo!