Ik twijfel toch hoor of ik niet positief getest heb door de gonal. Ik hoorde van iemams dar gonal synthetisch iets is van puur zwangerschapshormoon. We zullen t zien morgen.
Even gegoogled; Q: Can I use an HPT if I had an hCG injection (such as Profasi, Pregnyl or Novarel)? A: You can, but you should wait 7-14 days after your last injection before the shot is out of your system. If you test too soon, you might get a false positive. Wait 14 days after a 10,000 IU injection, 10 days after a 5,000 IU injection, or 7 days after a 2,500 IU injection. Q: Can fertility medications such as Clomid, Serophene, Gonal-F, Follistim, Humegon, Pergonal, Repronex or Fertinex cause false positive results on HPTs? A: The only fertility medication that can cause a false positive on a home pregnancy test is one that includes hCG (see question above).
Wat een verhaal zeg! Heb jij geen bloed hoeven prikken op hcg alvorens je startte met de tweede ronde? Hier in het buitenland moet dat bijv weet niet hoe dat in Nederland zit overigens.
Nou ik ben dus zwanger. Een week of 5. Op een zwangerschapsring was er verder nog niks te zien omdat het natuurlijk nog te vroeg is. Het zit ook netjes in de baarmoeder dus over een bbz hoef ik me geen zorgen te maken. Dat ik nog z7 dagen gespoten heb kon geen kwaad. Nu moet ik eind volgende week terug en dan is er hopelijk wat meer te zien. Ik ga proberen het naast me neer te leggen en dan is het hopelijk snel volgende week. Heb ook besloten geen testen meer te doen want wordt daar enorm onzeker van. Het is toch weer een bewijs dat ik zwanger kan worden en hopelijk dit keer ook blijven. Maar ja, daar heb ik nu toch geen invloed meer op.
Ihh shally gefeliciteerd! Wat onwerkelijk hè! Probeer het op je af te laten komen. Hopelijk is er volgende week wat te zien. Ik ga voor je duimen!
Wauw! Ik krijg door je berichtje een beetje de indruk dat het nog niet helemaal tot je doordringt, klopt dat? Het is ook wel echt een bizar verhaal. Wat een wonder! Nogmaals gefeliciteerd meissie!
Bizar verhaal, maar onwijs gefeliciteerd! Met die testen kon je er eigenlijk al niet meer onderuit.. Ik hoop dat het besef snel binnenkomt bij je!
Thnx meiden. Klopt shadixxx, besef is er nog niet maar wil het misschien ook nog niet beseffen omdat ik weer zo bang bent dat het misgaat. En we lopen inderdaad gelijk. Ben ook 5 weken.
Ah nee toch.. Kan het niet 'gewoon' wat bloedverlies zijn, wat tig vrouwen tijdens de zwangerschap hebben? Je had er eerder ook al last van natuurlijk, waardoor je dacht dat je ongesteld was geworden.. Sterkte!
Dat hoop ik shadixxx. Straks even het ziekenhuis bellen en hoop dat ik langs mag komen. Zolang in onzekerheid zitten trek ik niet.