HCG verdubbelt binnen 48 tot 72 uur, dus maximaal 3 dagen. Daarom zou ik ook van 3 dagen uitgaan.. Maar je hebt vandaag in de ochtend geprikt, toch? Misschien kun je dan vrijdagmiddag gaan.
Ik ga nu vrijdagochtend. Moet werken en werk niet echt in de buurt. Of maamdag maar dat duurt dan weer zolang. Er moet toch wel al iets te zien zijn aan de waarde?
Wanneer was je laatste menstruatie? Die voor de Pregnyl van 17/02 bedoel ik dan? Ik heb mijn Pregnyl gehad op 13/02 en CD1 was bij mij 02/02.
Dan ben je vandaag net 5 weken. En dan is je hcg waarde niet slecht denk ik. Laat gewoon nog eens bloed nemen en als het goed gestegen is ben je geruster. Veel succes!
Ik heb er eens over na lopen denken en denk dat ik me toch niet laat prikken. Ik maak mezelf alleen maar gek als blijkt dat het HCG niet gestegen is. Niet echt leuk om mijn weekend in te gaan. De score die ik gisteren had is niet slecht volgens mij en moet er nu gewoon op vertrouwen dat dit wondertje bij ons wil blijven en dan afwachten tot donderdag, als ik de volgende echo heb.