Dag 46 en nog steeds geen spoor van een eisprong te bekennen. Baal momentje. Wanneer hadden jullie je eerste eisprong na een miskraam?
ik denk dat het erg verschilt per vrouw, per cyclus. heb in mei laatste vroege miskraam gehad met 4.4wk. en vandaag op dag 14 positieve ovulatietest. in januari met 4.3 en toen een ronde zonder eisprong gehad
Ik zit nu op dag 26 dacht ik en heb sinds eergisteren al een bloeding (menstruatie?? Of restje van de miskraam geen idee) maar heb ook getest en geen eisprong gehad Verschilt echt per persoon, sommigen zijn gelijk de eerste keer alweer zwanger en anderen krijgen een poos geen eisprong 😔
Snap het ook wel dat het per persoon verschilt. Was benieuwd of er meer mensen waren die zo lang naar eisprong mochten zoeken. Ik heb dit nog nooit meegemaakt!
Hoorde van de gynaecoloog. Dat vrouwen wel vaker een cyclus zonder eisprong hebben (dus zonder voorafgaande miskraam) het kan dat je hormoonwaardes nog niet op orde zijn na de miskraam waardoor je lichaam nog geen teken krijgt om een eitje te laten rijpen. Maca poeder of capsules brengen je eigen hormoonwaardes weer op orde. Geheel plantaardig is een knol uit peru.
Ik ben 20 april gecuretteerd, precies 30 dagen later mijn eerste menstruatie weer. Geen idee wanneer ik toen mijn eisprong heb gehad. Nu al 1,5 lage rugpijn, dus denk dat ik nu mijn volgende eisprong heb. We zullen zien. Mijn temperatuur is overigens nog steeds in de war, geen peil op te trekken! Vervelend als je je eigen lichaam niet meer kent, daar heb ik nog de meeste moeite mee. Succes dames! Ik duim!
Ik heb na mijn miskraam geen eisprong gehad ( op de echo was te zien dat het gele lichaam van mijn zwangerschap er nog een tijdje zat en mijn baarmoederwand dun was). 31 dagen na mijn curretage werd ik ongesteld (lichte menstruatie en duurde 7 dagen). De cyclus erna had ik op cd 18 mijn ei. Wens je veel sterkte, en hoe vreemd dat dat hier op het forum klinkt dat je snel ongesteld wordt (of zwanger bent).
De cyclus na mijn miskraam had ik geen eisprong, de cyclus daarna (nu) weer keurig zoals ik gewend was