Hey Dames, Vandaag eindelijk een positieve ovulatie test! Maar waar ik benieuwd naar ben is of jullie daarna ook daadwerkelijk zwanger geworden zijn? Met daarbij natuurlijk genoeg geklust te hebben... Spannend
Ik heb deze ronde voor het eerst ovutesten gebruikt en ik had 2 positieve testen en ben nu zwanger! We hebben het wel veel gedaan rond mn eisprong! Heel snel gegaan bij mij....2e ronde. Wel bne ik al een tijd gestopt met de pil zo'n 7 maanden.
Om zwanger te raken, moet je een ei hebben,.... Maar als je een ei hebt, zegt nog niet dat je zwanger gaat worden. Natuurlijk maak je wel veel kans als je de vruchtbare dagen hebt geklust, maar nog geen zekerheid hoor..
Het is precies zoals september08 zegt. Ik ben van mijn dochterje ook zwanger geraakt na 1e ronde met ovu testen (2e ronde in totaal dus dat was gewoon heel snel). Je kans is groter maar geen 100%
de kans om zwanger te raken als je klust op je vruchtbare dagen (dus rond de positieve ovulatietest) is bij een gemiddelde vruchtbaarheid rond de 20-25%.
Na 6 maanden proberen was het m.b.v. de ovulatietesten wel duidelijk wanneer mijn vruchtbare dagen waren - en die maand werd ik zwanger.