Symptomen voor NOD

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door suzy28, 4 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suzy28

suzy28 Actief lid

28 jan 2007
    298
    0
    0
    Hoi meiden,

ik heb een vraagje, zijn er meiden onder jullie die al voor de NOD echt al symptomen hadden.
    Mijn NOD is morgen en ik heb sinds een paar dagen pijn in m'n borsten (voornamelijk links ?), moe en lusteloos en soms een beetje dizzy...
    Ook had ik afgelopen zondag en maandag pijn in m'n onderbuik maar dat is erna weer weggetrokken en heb ik nu helemaal geen last meer van.

Nu ben ik zo bang dat ik mezelf symptomen aan zit te praten, vandaar mijn vraagje...

helllllllllup :D

2. jessie33

jessie33 Actief lid

2 apr 2007
    332
    0
    0
    Hallo suzy28

Ik heb naar mijn eisprong een dag of drie later ook ong krampen en daarna niks meer, alleen droge en jeukende ogen. Zondag is mijn nod maar ik heb al op 1 mei getest en deze was positief. Vandaag ben ik bij de ha geweest en daar ook positief getest en hij feliciteerde me ook vast want mijn HCG steigt elke dag seeds meer. Ik heb nu nergens geen last van. Maar wel een oer gevoel dat zegt dat het deze keer goed zit ( in dec 2006 mk gehad) Maar ik wacht tot zondag om mijn banner aan te passen.
    Ik hoop voor je en duim dat het bij je raak is.

Groetjes Jessie33

3. MenM

MenM Actief lid

@Jessie33
    Een voorzichtige felicitatie dan maar...? Wachten je banner af!

@Suzy28
    Volgens mij kun je eigenlijk nergens meer van uit gaan. Het lichaam doet elke keer weer anders. Ik word er in elk geval wel een beetje gek van.

Zelf wacht ik ook nog. Mijn NOD was gisteren.
    Heel raar eigenlijk deze keer. Normaal heb ik voor de menstruatie altijd last van mijn (.)(.), heb ik behoorlijk hoofdpijn, iet wat onsmakelijker: puistjes op de schaamlippen en de roze/bruine afscheiding (en die is altijd op tijd...). (Als de menstruatie doorbreekt, dan heb ik de dag ervoor en de 1e dag van de doorbraak hevige krampen.)

Elke keer dacht ik weer... zou het dan zover zijn? En dan helaas, op naar de volgende ronde.

Maar nu heb ik helemaal nergens last van. Geen verschijnselen van zwangerschap, maar ook geen verschijnselen van de duivels.

Ik wacht tot volgende week vrijdag met testen, aangezien ik de roze/bruine afscheiding mee tel tot de menstruatie doorbraak. Dan zou ik uiterlijk maandag de doorbraak moeten hebben. Als dat dan nog niet zo is, ga ik vrijdag testen... Dan ben ik vrij en kan ik -hopelijk/misschien- bijkomen van een fijne schok...

Iedereen die nog zijn NOD moet afwachten, sterkte er maar weer mee (met alle seintjes die je lichaam je dan geeft).

x M

4. Jana

Jana Actief lid

28 dec 2006
    347
    0
    0
    Misschien hoopgevend voor je:
    het eerste waar ik het aan merkte was dat ik 1 zere borst had in plaats van de gebruikelijke 2. :confused: Bij mij was het de rechter die als eerste zeer deed. Inmiddels zijn ze allebei pijnlijk (en groter, jippie! :p ). Maar ze voel(d)en anders dan wanneer ik ongesteld moest worden. Het verschil is moeilijk uit te leggen. Meer beurs, maar minder gespannen.
    Hopelijk is het ook voor jou een goed teken!

5. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    ik vind dit trouwens een heel goeie topic ik ben ook benieuwd..
    Jana ik heb trouwens ook maar aan 1 borst iets last aan de buitenkant beetje beurs maar wel zachter .. dus dacht ik nou het zal wel niets betekenen.. maar jij geeft me hoop

6. suzy28

suzy28 Actief lid

28 jan 2007
    298
    0
    0
    @Jessie33 wat gaaf joh en ik zou idd gewoon je gevoel volgen en dan zien we zondag je aangepaste banner wel!

Thanks Jana, dit is idd hoopgevend! Ik heb gewoon het idee dat ik dingen anders voel als normaal maar ben gewoon bang dat ik het me verbeeld, dat hoor je toch weleens?
    Ik word er in ieder geval ook gek van! Ben er gewoon teveel mee bezig...

Spannend hoor MenM ! Ik hoop voor ons allemaal dat het snel raak is! Bedankt iig voor jullie reacties!

7. suzy28

suzy28 Actief lid

28 jan 2007
    298
    0
    0
    dwazie, ik heb het ook aan een borst en dan aan de buitenkant beurs... maar het is niet zo erg dat ik verrek van de pijn ofzo, het is gewoon iets wat er zit en wat ik af en toe voel. Maar de ene borst is gewoon veel erger dan de andere en dat heb ik nooit zo gehad...

8. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    suzy wanneer ga je testen?

9. dolfijntje1985

dolfijntje1985 Bekend lid

28 mrt 2007
    977
    1
    18
    ik heb het ook meer aan 1 kant de andere doet ook wel een beetje zeer als ik er op druk maar de linker is veel erger had vandaag ook ongi moeten worden maar gelukkig nog niks te zien wel al de hele dag het gevoel dat het er aan zit te komen maar steeds niks te zien :D
    heb ook elke avond als ik mijn bh uitdoe doen ze zo zeer van het hangen zeg maar hihihi lijkt net of ze 5kilo zwaarder zijn geworden ik hoop het voor je meis dat het raak is (en ook voor me zelf) ik duim voor je

liefs diane

10. dolfijntje1985

28 mrt 2007
    977
    1
    18
    ik heb ook elke maand weer als ik ongi moet worden heeeeeele zere tepels daaraan wist ik dat ik ongi ging worden maar dat heb ik nou ook helemaal niet

11. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    diane... spannend.. joh wanneer ga je testen heb heb je verder geen sypmtomen

12. dolfijntje1985

28 mrt 2007
    977
    1
    18
    ik zit te twijfelen of ik zaterdag of zondag zal testen ben zo bang voor teleurstelling mijn borsten aan de buiten kant doen heel zeer mijn tepels juist niet terwijl ik dat altijd heb als ik ongi moet worden en ze lijken veel groter en mijn buik borrelde vammidag heel erg en had toch goed gegeten en de hele tijd krampen en steken links en recht onder in mijn buik net of ik ongi ga worden en mijn haar moet ik nou elke dag wassen het word zo vet maar ga denk ik toch zondag pas testen als ik kan wachten hahahahah

13. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    zou het heel knap vinden als je kan wachten hihi.. ik ben zo n type ik test het liefst voor mijn ei hihi

14. suzy28

suzy28 Actief lid

28 jan 2007
    298
    0
    0
    dwazie haha voor je ei testen, da's een goeie... :)
    Ik ben van plan maandag te testen als ik niet ongi wordt (I hope soooo), maar dat wordt wel moeilijk denk ik... het liefst zou ik morgenochtend al testen, dan is het tenslotte mijn NOD maar ik ben ook bang voor de teleurstelling!

Ik heb dat normaal gesproken ook, heel erg veel last van m'n tepels voor ongi en dat is nu ook minder, typisch he? Het is bij mij ook meer de buitenkant en het lijkt alsof het van binnenuit komt... ik weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen, het apartste vind ik gewoon dat het bij 1 borst erger is als bij de ander.
    Maar diane, voor jou ziet het er goed uit volgens mij! Wordt dus een spannend weekend voor ons!

Ik ga flink duimen voor ons allemaal!

15. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    tsja even om aan te geven dat ik echt de titel MISS ONGEDULDIG mag hebben...

ben heel benieuwd hoop stiekem dat je morgen gaat testen want ik ben ook beneiuwd naar jou...

mijn re borst doet ook zeer.. en normaal heb ik ook altijd pijnlijke borsten voor mijn ongi maar dan echt pijn pijn.. nu valt het wel mee nu heb meer blauwe plek pijn... verder geen klachten en het is mijn eerste ronde dus ik verwacht er helemaal niets van

16. suzy28

suzy28 Actief lid

28 jan 2007
    298
    0
    0
    Ik vraag me ook ernstig af of ik wel kan wachten tot zondag of maandag en niet morgen al... maar goed als ik het doe is het wel het beste om het 's-ochtends te doen, dus we zullen morgenochtend wel zien of ik het kan weerstaan :)
    Ik ben iig wel al een beetje zenuwachtig aan het worden...

Wanneer ben jij van plan te testen? Als je er nu zo over nadenkt? Hoe lang kun jij nog wachten denk je?

Pfff die spanning he? Ik heb vandaag gewoon 2 gebakkies weg zitten werken van de zenuwen... en echt niet van de honger :D

17. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    nou ik denk eigenljk dat ik deze ronde oversla want ik voel me helemaal niet zwanger... maar ik ken mezelf dus hoogstwaarschijnlijk test ik op mijn nod dag 12 mei hihi pffft duurt nog wel lang

18. dolfijntje1985

28 mrt 2007
    977
    1
    18
    nou ik ga toch maar morgen testen kan niet wachten wil het echt heeeel graag weten ik laat het jullie morgen gelijk weten

liefs diane

19. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    ole ole ole ole ... spannend ga heel heel hhard voor voor duimen....

hoop niet dat ik je heb overgehaald hoor...

morgen ben ik hier weer...!

20. dolfijntje1985

28 mrt 2007
    977
    1
    18
    nee hoor ik kan zelf echt niet wachten tot testen heb nog een test liggen dus als ik morgen ochtend wakker word ga ik gelijk testen ik laat het je morgen gelijk weten en dank je wel voor het duimen hoop dat het morgen een vette + is ben wel heeeel bang dat het niet zo is maar ja dan heb je wel zekerheid

liefs diane

Deel Deze Pagina