Mijn man drinkt nooit. Misschien soms eens een wijntje ( 1 keer in de maand) Vandaag hadden ze een leuke zeildag en heeft hij net iets teveel berenburg gedronken. Ha ha Nu ligt hij al vanaf half 7 op bed te slapen ( roes) Nu komt het. Weet iemand of hij nog wakker gemaakt kan worden over 1 uurtje en dan gewoon weer fit is? Ik had dus een leuk avondje samen gepland en ik zit dus nu alleen beneden. Heb eigenlijk nog wel zin in gezelligheid. Omdat we dus nooit drinken raag ik me dus af of hij straks dus nog gewoon lekker beneden kan zitten. Iemand ervaring?
Dat hangt er vanaf hoe laat hij begonnen is met drinken en hoeveel hij er op heeft. Volgens mijn man heeft ieder glas Berenburg 2 uur nodig om verwerkt te worden.
Ik zou hem eerlijk gezegd lekker laten liggen. Meestal ben ik erg min als ik zo snel weer wakker word naar een aantal borreltjes
Aaaaah wat jammer Ik heb erg veel zin in... nou jullie weten het wel. Balen hoor. Maar laten liggen dus.
Ik zou hem ook laten liggen, als ik de mijne wakker zou maken uit zijn roesje pak ik echt alleen mezelf.
Idd lekker laten liggen....je schreef dat je een gezellig avondje had gepland en ik vrees dat als je hem wakker maakt, het er niet gezelliger op zal worden hahaha
Hahaha lekker laten liggen. Vind het heerlijk om zo'n avondje even alleen te zijn hihi. Mijne is nu werken, als hij thuis komt gaan we alweer bijna slapen.
je zal hem wel lekker hebben laten liggen hihi maak er een eigen gezellige avondje van hihi hier eigenlijk bijna altijd maak ik altijd vers stokbrood met wat lekker salades hihi
Ha ha, ja dat lukt wel. Maar ik had eigenlijk zin in een lekker knuffel avondje ( als jullie begrijpen wat ik bedoel)
Bosi...... Dan zou ik hem zeker weten laten liggen...... Met een hoop alcohol weigeren sommige functies... Hahaha
haha ik denk niet dat dat erin zal zitten gezien hij zn roes aan het uitslapen is hihi, denk dat er dan iets weigerd, hoeft niet altijd zo te zijn natuurlijk