Voor ons eerste kindje hadden we een Quinny Buzz, best een fijne kinderwagen alleen het inklappen is een probleem. We hebben hem al een keer laten repareren maar binnen no time weer hetzelfde probleem en nu is de garantie voorbij... Nu ben ik op zoek naar een andere kinderwagen omdat ik dus met een Buzz zit die ik niet meer ingeklapt krijg . De Speedi vind ik ook een fijne wagen, maar kom daar ook regelmatig 'inklap drama verhalen' van tegen. Wat is een fijne, degelijke, betaalbare kinderwagen?
Ik heb een Koelstra en ben daar erg tevreden over! Heerlijke wagen (3 wieler) waar ik ook mee kan hardlopen, ideaal! Heb bij mijn andere kinderen een Quinny gehad, was ik ook tevreden over, maar vind de Koelstra fijner! Succes met het maken van je keuze!
ik heb een maxi cosi mura4, na 2,5 trouwe dienst met veel in en uit klappen is er nog niks mis mee, super ding. Maar goedkoop kan ik hem niet noemen...
Een Adventure Crossover (4-wiel), is nu ruim 4 jaar oud maar doet het nog perfect. Inklappen gaat goed, voor achter in de auto halen we wel altijd de voorwielen eraf
Wij hebben ook een mutsy 4 rider. Bevalt ons ook erg goed. En zou m niet wille missen. Misschien gewoon eens naar een babyuitzet winkel gaan en kijken wat er allemaal te koop is.
Hier ook een Maxi Cosi Mura 4. Heb 'm nog niet in gebruik, maar hij rijdt heerlijk, is compact en makkelijk in te klappen en ik vond 'm vooral een stuk "stabieler" voelen dan een hoop andere wagens. Enige nadeel voor mij persoonlijk is dat ik de verkrijgbare kleuren wat saai vond. Niet supergoedkoop overigens, maar ook weer niet een van de duurste.
Hier heb/ had ik ook een mura 4! Echt een super fijne wagen maar nu met de 2e op komst hebben wij gekozen voor een duowagen. Hij staat nog te koop
wij hebben een Stokke en ben super tevreden! het nadeel van de speedi vind ik dat het zitje niet naar je toe kan, en ik hoor veel van mensen die de speedi hebben dat kindjes wat hangen in de zitting. (de zitting is trouwens ook raar verstelbaar met touwtjes)
Wij hebben de maxi cosi mura 3 en zijn er erg tevreden over gebruik hem nog steeds en nog helemala geen problemen ermee. hebben nu wel een duo wagen aangeschaft i.v.m de 2e op komst maar de mura hou ik er wel bij voor als we met z`n 2en op pad gaan. Voordelen vind ik van de mura dat de bak lekker groot is, dat de zitting 2 kanten op kan en hij heerlijk stabiel en flexibel rijd (met 1 vinger te sturen) Over de speedi heb ik niet zulke positieve berichten, 2 vrienden van ons hadden die gekocht en 1 stel heeft binnen no time een andere wagen gekocht, liepen tegen aan dat de zitting waar het kindje in komt enorm groot is en ze hangen er in, en dat het een enorm lomp ding is en groot.
Wij hebben een Teutonia (cosmo geloof ik) en zijn hier heel erg tevreden over. Hier in Nederland zie je ze niet zo heel erg vaak, maar het is echt Duitse degelijkheid. Het voordeel vind ik is dat de wandelwageninzet ook naar je toe kan.
Wij hebben een bugaboo Cameleon. Ik vind het een fijne wagen. Je kan er overal mee rijden en zijn veel mogelijkheden. Ook neemt hij niet veel ruimte in beslag en is makelijk te sturen/rijden. Dat was een pre voor mijn vrouw ivm haar vorm van reuma. Hij is dus ook niet zwaar. We hebben er ook een duo-wagen bij. Dit was wel een hele zoektocht. Vooral of je ze achter elkaar wil hebben of naast elkaar. We zijn uiteindelijk uit gekomen op de easywalker duo en dan de zilvere uitvoering. De zilveruitvoering heeft een beter kwaliteit stof. Wij vinden hem erg fijn, alleen compact is hij niet. We hebben beide wagens nog. Ondanks onze pleegzoon al 3,5 jaar is, nemen we toch vaak de dubbele. Zeker bij dagjes weg. Je kan er veel in kwijt en dit gewicht voel je niet. Groetjes, The girls