Hoi allemaal, Even weer een vraagje na aanleiding van mijn vorige onderwerp over mijn steken onder in mijn buik. Had mijn plasje weg gebracht naar de huisarts en nu blijkt dat ik toch een blaasonsteking heb. Krijg er een kuurtje voor. Nu had ik vanmorgen een bijna posi ovutest, streepje was bijna even donker als het controlestreepje. Komt mijn eitje er nu toch aan of kan het zijn doordat ik een blaasonsteking heb dat er toch een streepje komt te staan? Wee weet dat? En als ik het kuurtje ga slikken heeft dat invloed op het zwanger worden? Groetjes MamavanJordy
dat soort dingen kun je beter even aan je ha vragen, wat dat kuurtje betreft dan wat tja zij kent je natuurljk het beste, of je blaasontsteking invloed heeft op je ovu test volgens mj niet hoor, die test je lh gehalte en die is alleen maar hoger naarmate je eisprong dichterbij komt, dus waarschijnlijk zal je 1 dezer dagen een positieve test hebben... maar ik denk eerlijk gezegd niet dat je kuur invloed zal hebben zeker ook omdat je eisrprong blijkbaar nog niet eens geweest is en je meestal een korte kuur krijgt... succes met zwanger worden meid