Een vraag over verschillende zwangerschapstesten

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Ylse13, 27 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ylse13

Ylse13 Lid

29 apr 2008
    8
    0
    0
    Hoi Hoi,

Ik ben nu 2 dagen overtijd. Nu heb ik gisteren en vandaag een test gedaan van matcare. Deze testen gaven beide een vage 2e lijn aan.

Daarnaast heb ik vanmiddag nog een andere test tw. Clear blue digitaal gedaan. Deze geeft tot tegenstelling van die 2 andere testen ´niet zwanger´aan.

Toen ik het test of plasstaafje zou verwijderen gaf hij hier ook 2 streepjes aan waarvan 1 weer vaag. Ik weet dat je hier niet naar mag kijken, maar toch?

Graag wil ik weten waar ik nu vanuit moet gaan? Van die matcare test met een vaag 2e lijn of clearblue digitaal.

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    hoi Ylse,

In principe is positief positief of deze nu vaag is of er vanaf knalt. Je zou over een paar dagen nog een testje kunnen doen of je kan bij je huisarts bloedtest laten doen!

Ik feliciteer je alvast voorzichtig!

Imke

3. Ylse13

Ylse13 Lid

29 apr 2008
    8
    0
    0
    Hoe kan het dan zijn dat de clear blue digitaal aangeeft 'niet zwanger' te zijn?

4. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Ylse13

De ene test heeft een iets hogere HcG grens dan de ander om een positieve uitslag te geven.

Groetjes Brigitte

Deel Deze Pagina