Mega veel slijmverlies

Discussie in 'De bevalling' gestart door kimmiikim, 5 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames!

Gistere ochtend werd ik om half 5 wakker van de buikpijn! Dit heeft heel de ochtend aangehouden en de verloskundige gebelt. Was langs gekomen en kwam tot de conclusie; 1cm ontsluiting en een verweekte baarmoedermond en "lange tuut"

Moest naar t ziekenhuis om te kijken of t weeën waren. En voor m'n blaasontsteking want daar kon de buikpijn ook vandaan komen.

Nu heb k deze zwangerschap al 3 ab kuren gehad voor blaasontsteking en hij is nooit weg geweest er van. Nou goed dat nu op weer op kweek gezet.

Ctg gaf duidelijk (voor)weeën aan. Kindje was goed aant drukken daar beneden!

Weer gekeken of er wat verandert was. 1cm ontsluiting en een korte "tuut" en weke baarmoedermond. Dus er leek verandering in te komen.

Heel die middag is het blijven rommelen, buikpijn en jahoor; de welbekende slijmprop! Echt een prop ter grote van 2cm doorsnee (roze) op m'n wc papiertje. Elke keer als ik naar t toilet gong mega veel slijm! (Echt slijmdraden van dik een cm !)

Maar toen ik naar bed ging, buikpijn weg. Nergens meer last van en geslapen als een beer! Vandaag eik ook geen buikpijn of iets meer. Vanmiddag wel weer verloskundige dus ik ben benieuwd hoe of wat dan! (Eventueel veranderingen bij toucheren wat k uiteraard zal vragen)

Heeft iemand hier ervaring mee? Overigens net weer mega veel slijm bij t afvegen! Voor t eerst vandaag.

2. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou voor de dames die het interessant vonden om te lezenderwijs was wel degelijk t begin van mijn bevalling! Donderdag braken mijn vliezen savonds; en 7maart is ons meisje geboren!! :-D

3. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje!!

4. Estha

Estha Actief lid

12 nov 2008
    487
    4
    18
    Gefeliciteerd!.

5. Mamasita93

28 feb 2014
    70
    0
    0