haha ok. volgens manlief klopt dat 'voorgevoel' niet en is het nonsens. Maar ik ken intussen toch wat mama's waarbij het wel klopte, maar misschien dan toch toevallig
Bij de eerste waren mn man en ik sterk ervan overtuigd dat we een dochter zouden krijgen, werd een zoon haha en bij de 2e voelde ik dat we weer een zoon kregen en mn man bleef bij zijn gevoel voor een dochter lol en weer een zoon hihi ik moest ook wel erg lachen dat toen we het hoorde dat we een zoon kregen dat mn man heel erg moest wennen hahaha meisjesnaam hadden we zo elke keer maar een jongensnaam niet.
Ik was beide keren overtuigd een jongetje te krijgen. En mijn dochter is echt een dochter en mijn huidige baby in buik ook
Bij mn 1e zwangerschap was ik ervan overtuigd dat we een jongen zouden krijgen. De verrassing was dan ook des te groter dat bij de geboorte bleek dat het een meisje was. Nu had ik niet een voorgevoel en hebben we geslachtsbepaling laten doen dus nu weet ik dat het een jongetje is.
Bij de eerste twee had ik geen voorgevoel. Bij deze zwangerschap wel, en dat lijkt vooralsnog te kloppen. Maar ik geloof er nog steeds niet in
Ik heb geen voorgevoel maar ik hoop heel erg op een meisje en mijn man ook De laatste 2 jaren zijn er in de familie alleen maar jongens geboren dus we willen graag iets anders
Toen ik precies 8 weken zwanger was van deze beeb werd ik die ochtend wakker in de 100% overtuiging dat we nog een meisje zouden krijgen. En ja hoor, dat klopt!!!
Hier vanaf de positieve zwangerschapstest voorgevoel gehad dat het een meisje zou zijn en jaa hoor een meisjee !!
Ik zat er totaal naast! Ik loop al weken te verkondigen dat het vast een klein kereltje wordt en gisteren toch echt wel duidelijk gezien dat het een meisje wordt
Vorige zwangerschap voelde ik sterk dat het jongetjes waren (eeneiige tweeling) en dat klopte. Die zwangerschap eindigde voortijdig en ik zei altijd tegen mijn man, als ik weer zwanger word dan is het een meisje. Begin dit jaar weer zwanger en het gevoel voor een meisje was er nog steeds, en wederom klopte dit gevoel. Volgende wordt een jongetje
Ik dacht een jongen en het is een meisje! Haha maar beiden vond ik wel even leuk, spanend en bijzonder!
Ik heb jaren gedacht dat onze eerste een knul zou zijn.. Mensen om mij heen riepen bijna allemaal dat het een meisje werd.. Dus toen ging ik twijfelen! Maar toch had mama gelijk en is er een knul onderweg! :-D
Ik was echt giga verbaasd toen bij de 20 weken echo bleek dat ik een meisje kreeg! Heb echt gevraagd of ze nog eens wilde kijken want voor m'n gevoel klopte het echt echt echt niet! Haha Mijn man dacht steeds al een meid.
Beide keren klopte mijn voorgevoel. Eerste keer een jongetje en nu een meisje. Mijn man had het alleen deze keer goed
Bij de eerste wel, maar bij deze zwangerschap.. Ik wist zéker dat het weer een jongetje zou zijn. Een meisje, dat kon écht niet. Bij een pretecho werd al heel vroeg een jongetje gegokt. Bij de echo's met 12, 13, 14 en 15 weken ook. We hebben blauwe kledinghangertjes gekocht, ik heb voor moederdag blauwe rompertjes gekregen, ik heb proefdrukken van geboortekaartjes in het blauw besteld.. En toen bleek bij 17 weken dat ze toch écht een meisje is