Hey dames k had gister geklutst weer met me vriend en het deed ontzettend pijn als we tekeer gaan terwijl k daar never last van heb gehad :S Wat kan dat zijn? t zat niet ver erin maar k voelde t wel & het lijkt net of ik een mini bobbeltje voel bij me onderbuik als k erover heen ga dan voel k een bobbel wat is dat precies ? Kan iemand mij helpen
hallo dit had k ook in dec. en wat bleek k was zwanger. dus k hoop dat dit ook een teken is dat je zwanger ben. maar bij mij is het helaas misgegaan met 7 wk. gr kreeft
Ohw dat is vervelend Sorry man! Maarjha dus jij had ook so een bobbeltje bij je onderbuik en je bleek dus zwanger te zijn? Nou da is spannend zeg misschien ik ook wel Ik ben smorgens ook altijd heel erg moe ik slaap heel vaak achter elkaar smorgens maar als k eenmaal ben opgestaan heb k er geen last van dat ik moe ben maar zodra ik lig kan k so wegvallen en dan slaap k ook heel erg diep..Dat is me de laatste tijd ook opgevallen & k vroeg me eigenlijk af kan je na 2 weken al symtonen voelen van zwangerschap? k denk namelijk dat er iets met me bortsten zijn maar k weet niet zeker:S