Dag dames, ik heb even een vraagje aan de ervarings deskundigen. ?k voel nu sinds een week dagelijks aan mijn baarmoedermond om zo te bepalen waarneer ik mijn eisprong heb. De eerste weken klopten heel erg met wat ik las, eerst hard en gesloten, en op den duur wat zachter open en wat dieper in de schede dus. Nu duurd het nog 5 dagen tot ik mijn N.O.D. heb maar nu voelt het alsof hij weer wat geopend is, dat begrijp ik eigenlijk niet, logischer wijs hoord de baarmoedermond zich toch pas te openen als je ongesteld moet worden? bij een eventuele zwangerschap lijkt me ook niet dat ie open hoort te staan. Weet iemand hier meer van?
ik had precies hetzelfde en dacht dus ook dat ik weer ongie ging worden, maar zie banner ik pesoonlijk vind dat je er helemaal niet vanuit kunt gaan aan de stand van de baarmoeder want telkens als hij bij mij potdicht zat en ik dacht ik kon wel eens zwanger zijn kwam iedere keer mijn ongie dus ik zou er niet teveel van uitgaan zou trouwens handig wezen dan wist iedereen direct al of je zwanger was of niet en zou je geen test meer nodig hebben
Volgens mij kan ik het achteraf gezien toch niet goed intepreteren want hij lijkt nu weer potdicht te zitten, maar hij voelde een paar dagen geleden iig wel wat zachter en nu is ie weer hard.