ik weet bijna zeker dat deze vraag al een keer is gestelt maar ik kan het topic ff niet vinden dus ik heb besloten toch maar fff de vraag opnieuw te stellen ik ben ervan op de hoogte dat je vruchtbaar slijm aangeeft dat je ei eraan komt... maar is hij er dan al ?? duurt het dan nog 1 dag of 2 dagen? ik vraag het me af omdat ik vanaf vanmorge vruchtbaar slijm heb en volgens me banner heb ik me eisprong nu! dus .... moet ik nu vanaaf nog een keer klussen of is dat van gister dan het zwangermakende klusje? als me ei er vandaag is is die van gister de juiste als dat slijm aangeeft dat me ei nog moet komen .. dan moet ik dus nog ff door klussen helup heel onzeker ineens [-o<
Op de dag dat je vruchtbaar slijm het meeste is, ben je het vruchtbaarste. Dat is meestal een dag voordat je ei komt. En qua "klussen" betreft (ooo wat haat ik dat woord haha), tja... ik ben daar nog steeds heel simpel in. Hebben we zin, dan vrijen we. Geen zin is jammer dan! Nou heb ik makkelijk praten, wij hebben beiden vaak zin en vrijen sowieso meestal 3 tot 4 keer per week. Misschien moet je een ovulatietest doen. Als die positief aangeeft komt je ei binnen 24 tot 36 uur. En bij een positieve test zou ik dan nog een keertje vrijen.
haha thanks.. ja ik heb eigelijk elke dag wel sex met me vriend soms 2 keer per dag.. maar ik ben al zolang aan het probere ik wil niet het risico nemen om het te missen en precies deze dagen hebben we allebei veel stress en dus meer zin in knuffen dan echt erop zeg maar... maar zoals gister had ik zoiets van nja moe maar baby gaat voor hehehe nja bedankt voor je reactie.. en dan vraagik me af hoelang ik dat slijm heb .. volgens mij heb ik het meestal maar 1 dag je
Te vaak is ook niet goed hè... das niet goed voor de kwaliteit van het sperma. Maarja, als je zoveel zin hebt, moet je het gewoon doen natuurlijk. Ik heb dat zelf totaal niet, dat gevoel van kind gaat voor. Ons seksleven gaat voor eigenlijk. Als daar een kindje uit voortkomt is dat super mooi meegenomen. Ik wil niet vrijen puur voor een baby. Ik wil er wel van kunnen genieten. Hoe lang zijn jullie bezig?
Ik zou me eerlijk gezegt niet blind staren op vruchtbaar slijm, bij mijn klopte het van geen kant. En inderdaad gewoon lekker vrijen als je er zin in hebt maar 2x per dag is inderdaad ook weer niet goed voor de zwemmers dus als je echt voor een beebje wilt gaan zou ik dat persoonlijk niet doen. Voor de rest, gewoon genieten.
Hoezo klopte het bij jou niet Sterre? Had je dan wel eens vruchtbaar slijm terwijl dat niet de vruchtbare periode was? Ik heb namelijk 5 dagen vruchtbaar slijm gehad, maar heb dat normaal ( als ik het al merk) maar één dag. liefs
Ik heb getempratuurd en wist bijvoorbeeld soms zeker dat mijn eisprong al geweest was en kreeg daarna nog weleens vruchtbaar slijm. Of ik had vruchtbaar slijm en een week later pas mijn eisprong. Dus inderdaad niet in mijn vruchtbare periode.
Bij mij ook niet, ik heb dat slijm dit keer echt wel 5 dagen voor mijn ei gehad, en had de rest van die week wel heel veel doorzichtig/natte afscheiding (maar niet het draderige). Ik heb in mijn eerste cyclus 10 dagen voor mijn menstruatie heel veel draderig slijm gehad. Klopte dus ook niks van. Deze cyclus had ik precies 3 weken geleden slijm maar werd ik gisteren pas ongesteld... Temperaturen (stijging komt ca. 12-24 uur NA je ei) is de beste methode volgens sommigen, anderen zeggen juist ovu testen. Het punt met tempen is dat je pas weet dat je je ei hebt gehad als het te laat is om er nog voor te 'klussen', maar je kan dan wel inschatten wanneer je kunt testen/of wanneer je NOD is. Ik tempte in de eerste cyclus en kreeg er de zenuwen van, dus zolang het niet op doktersadvies is... Ik zelf neem gewoon een HEEEL ruime 'vruchtbare' tijd en vrij gewoon zoveel mogelijk zodra die stomme ongesteldheid weer voorbij is
thanks.. nee ik vrij niet alleen om een baby maar gewoon omdat me vent zo een lekker ding is giegel.... maar het is niet altijd 2 maal daags hoor ennuh ok nja dan laat ik het maar een beetje varen want ik snap niks meer van me lichaam ennuh we zijn al bij ik gok ronde 15 of 16.. dus het duurt heel lang heb alle onderzoeken die ze bij de fertiliteit doen al gehad en ze kunnen niks vinden ook niet bij me vriend zelf de samenlevingstest was positief dus het is een raadsel waarom ik niet zwanger ben de kwaliteit van zijn zaad ondanks de 2 maal daags was meer dan gemiddelt kwa hoeveelheid en 75% bewegelijk dus dat kan het probleem niet zijn
Als alles in orde is, zou ik misschien proberen om toch 2 keer per dag te vermijden. Je weet maar nooit? Voor een sperma onderzoek moet je toch ook 3 dagen niks doen, dus dan weet je ook niet wat het effect is als hij wel zoveel zaadlozingen heeft. Rot dat het ondanks alle goede uitslagen toch niet zo snel gaat, maar het lijkt me wel fijn om te weten dat het in principe elke keer raak kan zijn op natuurlijke wijze. Ik duim voor je hoor!
Wij doen het om de dag, maar als ik vruchtbaar slijm heb een keertje extra. Dat zal toch wel ok zijn?
Ik heb wel een eisprong gehad, maar geen vruchtbaar slijm, geen draden die ik er van kan trekken. Wel genoeg vocht, erg nat, maar niet dik / plakkerig... tja... wat doe je daar dan weer aan, kan er moeilijk behangplaksel door gaan rammen.
haah tja niks nee .. ennuh na het vruchtbare slijm??/ wat hebben jullie daarna? ik heb nu van dat yoghurt achtige.. maar het komt er alleen uit als ik me vinger erin steek sorry voor de smerige details maar goed.. en dan zeg maar peuterend eruit haal anders zie ik er niks van .. ook me vruchtbare slijm komt er alleen op die manier uit moetik ff toevoegen..