Erge menstruatie pijn met 24 weken?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Angel26, Jun 21, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Angel26

Angel26 Actief lid

Dec 1, 2008
    261
    0
    0
    zuster
    Den helder
    Hallo allemaal..
    Ik wil toch graag wat weten..
    Vannacht heb ik uren wakker gelegen omdat ik echt enorme pijn had in mijn buik!! het voelde precies als een hele heftige ongesteldheid die net door zou moeten gaan breken!
    Nu had ik dat van de week ook maar toen had ik teveel gedaan, nu had ik gisteren een ontspannen dag en vannacht gewoon goed geslapen..
    Ik heb een kruik gebruikt en daar zakte het wel iets van weg maar nu komt het langzaam weer opzetten!
    Het zijn geen pijn scheuten maar gewoon een continue pijn.. heel vermoeidend.
    Ik voel de kleine nog lekker rommelen, dus ga er van uit dat met hem niets mis is..Maar ja vind het wel een eng idee als er iets met mn baarmoeder zou zijn, miss is het wel een groeispurt en hoef ik me geen zorgen te maken maar de pijn is echt hevig..
    Herkend iemand dit?

liefs

2. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

Jan 9, 2007
    8,722
    628
    113
    Hoi Angel...

ik herken het niet echt. Wel eens menstruatiegevoel onderin, maar dan heel licht en snel weer weg. En pas sinds 2 weken ofzo max 2x per dag.

Als je echt zo'n pijn hebt zou ik geen risico nemen met 24 weken, en contact opnemen met je VK!

Succes!

3. Lafo

Lafo VIP lid

Jun 27, 2007
    7,460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ik herken het ook en ik ben 18 weken en dacht precies hetzelfde als jij.
    Misschien deed ik wel te veel maar na een dag wat minder gedaan te hebben kwamen de klachten ook weer.
    Een zeurderige pijn in me buik.
    Ik dacht misschien aan een blaasontsteking, daar merk je vaak niks van maar ben je extra gevoelig voor tijdens je zwangerschap en kan ook dat soort klachten geven.
    Vannacht ook slecht geslapen maar had wel last van diarree, nu hoop ik dat dat het geweest is al die avonden maar ergens geloof ik dat niet.
    Ben benieuwd of meer mensen dit herkennen.
    Anders ga ik morgen naar de ha en laat ik me testen op een blaasontsteking.

4. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

Sep 4, 2008
    2,918
    0
    0
    hey lady's kwas al een paar dagen opzoek naar een vraag als deze ik heb er met vlagen ook last van......ik d8 w8 het weekend af en dan bel ik toch de vk even ben benieuwd of hier al antwoord wordt gegeven op wat het is!!ps ik ben bijna 30 weken zwanger............

5. Mina1301

Mina1301 Lid

Jun 7, 2009
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als je het mij vraagt is het probleem met dit soort vragen altijd hetzelfde: het is zo moeilijk inschatten wanneer iets 'normaal' is of 'bij de zwangerschap hoort'.

Ikzelf ben nu zwanger van mijn tweede. Mijn eerste is prematuur geboren, deze tweede wilde met 25 weken al komen, maar zit nu gelukkig nog goed binnen.
    Als je het mij vraagt moet je met dit soort pijnklachten gewoon altijd even de verloskundige of gyn bellen. Zij zijn toch de aangewezen personen om te beoordelen of iets wel of niet onschuldig is!

Wat nu als het wel ernstig is en het gaat mis? Dan vergeef je het jezelf nooit meer! Ik wil niemand bang maken, want waarschijnlijk is het niets! Maar het is een kleine moeite om even de verloskundige te bellen en ernaar te laten kijken.

Ik hoop dat het allemaal heel erg meevalt en dat het 'erbij hoort'.

Succes!

Share This Page