rare dromen

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door ingie1983, 29 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ingie1983

ingie1983 Actief lid

22 jul 2009
    252
    0
    0
    Zuid Holland
    Wie heeft er ook sinds ze zwanger zijn van die absurde dromen:$ Normaal droom ik weleens maar vergeet ik ze weer. Ik ben nu bijna 5 wken zwanger en droom net alsof het echt gebeurt en ook zoveel dromen in 1 nacht. En ook echt hele bizarre..Zo droomde ik gister dat ik ging bevallen en dat het een vaag dier was en ik vond het nog mooi ook:p. Is dit iets wat bij het zwanger zijn hoort?? En herkenbaar voor andere?

Groetjes

2. Blaak

Blaak Niet meer actief

Ben pas gestopt met de pil 2 weken daarna had ik ook ineens van die hele sterke duidelijke dromen, terwijl ik ze altijd vergat enzo! Denk door de hormonen..

3. Tania

Tania Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.240
    0
    0
    Ja ik heb dat ook. Vooral vlak voor mn nod en de week daarna. Nu heb ik het nogsteeds wel maar het lijkt iets minder te worden. Ik vond het wel heel apart, ik heb nog nooit zo "echt" gedroomd.

4. Eylem

Eylem Niet meer actief

Yep zo ongeveer de eerste 8 weken van de zwangerschap elke nacht en nu wordt het wel iets minder, maar inderdaad, hele 'vermoeiende' dromen noem ik het maar waar je echt zo in blijft zitten als je wakker wordt

5. Mimi85

Mimi85 Actief lid

13 jul 2009
    378
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ook. Van die hele echte dromen....
    Zodanig dat ik in mijn slaap soms van die schrikbewegingen maak....of als ik toevallig mijn arm op mijn man heb liggen...heb ineens knijp of krab. Soort schrik effect.

En laatste tijd ook van van die dromen dat ik naar beneden val en dan lijkt het ook echt alsof ik val. Of dat ik ergens hard voor moet remmen in de auto en dan voelt het ook echt aan alsof ik hard geremd heb met shock en al.

Vervelend! Hoop dat het snel over is....had hier nooit last van.

Deel Deze Pagina