Hallo allemaal! Vanmorgen hadden wij de 20- weken echo en alles was gelukkig helemaal goed. We hebben een prachtige baby gezien. Nu wil mijn manniet weten wat het wordt en ik eigenlijk wel. Helaas weet ik het nu dus ook niet, kan ik nog bellen naar de echoscopist of is dat raar. We moeten nog zo lang wachten hahaha. Groetjes Daantje
Ik zou gewoon bellen hoor! Nu weet ze nog wie ze voor zich heeft als je over een week belt misschien weet ze het niemeer want weet niet of ze het geslacht noteren.
Ik durf niet te bellen, lijkt me ook raar dat ik het wel weet en mijn man niet. Wel een beetje stiekem he.... Maar ben zo benieuwd!!!!
Vertel hem dan dat jij het wel graag wil weten? Het is toch niet zo dat jij het niet mag weten omdat hij het niet wil weten?
Ik zou gewoon bellen, of inderdaad in je eentje een pretecho laten maken. Dat je man het niet wil weten is prima, maar daarvoor hoef jij toch niet nog 20 weken te wachten haha. Ik vond het heerlijk om te weten wat er in mijn buik zit!
ik vind t niet kunnen om achter je mans rug om te bellen. ik zou t wel ff met m bespreken. stel je voor als hij dat zou doen? ik zou pisnijdig zijn!
Bellen hoor nu weet ze nog wie je bent!.maar heeft ze wel naar het geslacht gekeken dan? Ik moest er echt naar vragen, anders had ze niet gekeken!
haha ik vind niet dat je dit kan doen zonder je man. Dan heb je toch de hele tijd een geheim Ik zou dat echt niet doen Gewoon eerlijk zijn
Ik zou het niet doen. Onze gyn vertelde het niet als 1 van de 2 het niet wilde weten. Werd ook niet in het dossier geschreven. M'n man dacht wel gezien te hebben op de echo dat het een jongen was, ik heb nooit iets op dat ding gezien En toen zoonlief geboren werd, was ik zo van de kaart dat hij alles erop en eraan had, dat ik gewoon vergat te vragen naar het geslacht...
Op zich wel verstandig, zat er nog eens over na te denken.. Stel je weet het en hij niet, dan kan je er alsnog niks mee want als je dan bijv. meisjes of jongens kleding wil kopen kan het niet want dan verraad je het alsnog! Haha IK zou me waarschijnlijk ook verspreken ofzo.. Agh een verrassing is ook superleuk toch
Oh! En ik heb het wel op een echo staan maar dat is omdat de verloskundige erop ingezoomd had + een pijl met het is een jongetje! Anders had ik t waarschijnlijk niet eens herkent.. hihi
Ik zit een beetje met hetzelfde 'probleem'. Eerst wilde ik het niet weten en mijn man wel, dus bij de 20-weken echo ehbben ze niks gezegd. Nu zou ik het toch wel willen weten maar ja het is te laat he. Ik heb dan nog één echo maar die is inwendig, ik weet niet of ze het dan ook kunnen zien. En ja, het allerbelangrijkst is toch dat het kindje gezond is?
Ik zou gewoon lekker wachten, nog maar 20 weekjes en dan weten jullie samen wat het is. Het is toch niet leuk dat jij wel en hij het niet weet. Dus nog eventjes (pfoeeeh 20 weken) geduld