Een vraag

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door soura, 24 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. soura

soura Bekend lid

16 mei 2011
    623
    0
    16
    He meiden

Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen, Maar het komt eigenlijk er op neer. Dat ik nu al meer als een week, last heb van een soort spierpijn bij mijn schaamlippen. Telkens als ik wakker wordt. Het voelt zeer gespannen en weet eigenlijk niet wat het is. Het doet niet pijn jeukt niet, heb geen afscheiding etc. Maar wel een vervelende spierpijn die na een tijdje overgaat.

Kent iemand dit? Zou het iets raars zijn?

Sorry voor de vraag, maar ik weet niet anders waar ik het moet zoeken

2. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Ik kan je niet helpen, nooit gehad... Wel apart :)

3. babyzoe

babyzoe Actief lid

15 aug 2011
    304
    0
    0
    werk als verzorgende i.g.
    Brielle
    Hoi vivian,

ik weet precies wat je bedoelt, heb dit namelijk ook gehad bij de zwangerschap van me dochter, dit heeft te maken met het verweken van je bekken en banden, dit wordt naarmate het einde nadert steeds erger en hoort er gewoon bij!;)
    Misschien moet je wat rustiger aan doen?Als je veel loopt en bezig bent dan heb je er meer last van.
    Ik had ook last van dat schaambotje en me heupen en stuit, leken wel gekneusd op het laatst!

Succes verder met je zwangerschap!:)

4. babyzoe

babyzoe Actief lid

15 aug 2011
    304
    0
    0
    werk als verzorgende i.g.
    Brielle
    Was ik even vergeten te vermelden, het kan ook zijn dat je een spatader ontwikkeld op je schaamlippen, dit komt door de druk van je beeb op de grote aders daar beneden..

5. soura

soura Bekend lid

16 mei 2011
    623
    0
    16
    thx meiden

@babyzoe, dat kan het echt wel zijn. Eergisteren hebben we alles lopen verven en was de 'spierpijn' erger. Gisteren niks gedaan en vanochtend voelde ik het minder. Leuk dat het erger gaat worden.

oei ik hoop niet dat het een spataders is dat ik creeer daar benden.

6. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.192
    16.523
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Herkenbaar!!.
    Heb dit ook al meerdere malen gehad tijdens de zwangerschap.Ben nu uitgerekend en heb het momenteel ook omdat de baby zo diep in het bekken ligt.
    Voor mij heel herkenbaar.

7. dolfina22

dolfina22 Actief lid

8 dec 2008
    276
    1
    0
    leerling verzorgende ig
    tiel
    heel herkenbaar had ik met me laatste ook toen ik wat rustiger ging doen werd het wat minder ;)

8. soura

soura Bekend lid

16 mei 2011
    623
    0
    16
    Gelukkig nog wat dames die het herkennen. Ik zal het er maar bij moeten pakken.

Deel Deze Pagina