Dochter van 5 ineens weer bijna elke nacht nat bed

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by Jannieke, Jul 20, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jannieke

Jannieke Bekend lid

Dec 28, 2006
    532
    0
    0
    Hallo dames.
    Mijn dochter van 5 is al vanaf haar 2,5 overdag droog.
    Snachts heeft het wat langer geduurd maar op bijna 5 jarige leeftyd was ze echt elke nacht droog dus lieten we de pamper uit snachts. Ging goed! Heeel af en toe is een ongelukje.
    Maar sinds een week is ze haar bed elke morgend nat. Het is nu niet dat ze super veel drinkt, maar ze doet ook overdag heel veel meer pipi dan anders.... Maar het doet geen pijn zegt ze.
    Wat moet in hiermee? Trug pamper?

2. Maiasaurus

Maiasaurus Niet meer actief

Op die leeftijd vind ik het nog wel kunnen om 's nachts een luier om te doen, maar ik zou eerst proberen te achterhalen wat er achter zit. Daar kan ik je niet bij helpen.

3. Eylem

Eylem Niet meer actief

Net als het andere topic: zeker eens laten testen op blaasontsteking. Een luier zou ik niet eens overwegen.

4. Lynx

Lynx VIP lid

Jul 19, 2008
    8,696
    2,511
    113
    Onze dochter (ook 5) is pas sinds kort nachtzindelijk. Zo was ze 4 nachten droog en ineens 7 nachten niet, nu een nacht weer wel. Ik denk dat het bij haar met de vakantie te maken heeft. De vermoeidheid is eruit gekomen denk ik waardoor ze te vast sliep.

5. Jkuil01

Jkuil01 Bekend lid

May 6, 2012
    828
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mijn zoon van 5 heeft er ook wel eens periodes last van. Vaak merken we dat als het drukker is op school bv, of spannende periodes.
    Hij krijgt dan gewoon weer even een luier om gaat vanzelf weer over.
    Het gaat nu al weer een hele tijd goed.

6. Lynx

Lynx VIP lid

Jul 19, 2008
    8,696
    2,511
    113
    Hoe gaat het bij jullie? Hier gaat het nu weer 2 dagen goed. Het kan ook zijn dat het hier de spanning voor het logeerpartijtje is geweest. Wellicht hebben jullie ook een activiteit gehad waar ze met spanning naar uit keek.

Share This Page