Hallo! Ik zit even met een vraag, aangezien ik er nou niet zo goed uitkom hoelang ik nu zwanger kan zijn... Ik ben vrijdag 10 aug gestopt met de pil, werd vervolgens 11 sept ongesteld = 32 dagen.... Nu heb ik gisterochtend een test gedaan die positief was... Hoelang kan ik zwanger zijn? En hoe groot is de kans dat ik alsnog ongesteld kan worden omdat het vruchtje zich niet goed heeft ingenesteld? Zat al een beetje te mailen met wat vrouwen hier, die me ook super geholpen hebben hoor, maar ik wilde hem hier ook nog even stellen. Alvast bedankt! Groetjes
hoi Richa, gefeliciteerd met je zwangerschap. Het is lastig te zeggen hoe lang je zwanger bent omdat je aan het ontpillen was. Maar je kunt uitgaan van die laatste cyclus van 32 dagen. Volgens de 28 cyclus zou je nu 5 +2 dagen zijn maar daar moet je 6 dagen aftrekken vanwege je langere cyclus. Dus 4+2 dagen ben je nu. Je krijgt wrs een echo rond de 10-12 weken en dan zul je het precies weten. Iedere zwangere heeft een kans op een miskraam van ongeveer 10%, maar gelukkig gaat het meestal goed! Mirjam