een vraagje???? lach me niet uit!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door koesterhoop, 26 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. riv

riv Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.339
    0
    0
    Drenthe
    hi hi hi
    nee joh na gemeenschap op de kop gaan hangen zwemmen ze sneller hi hi hi.

2. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Tip, kijk eens op you tube. The great sperm race. Ik denk dat een hoop mensen dan anders gaan denken. Ik lees veel verhalen hier van vrouwen die hun kansen wel dusdanig verkleinen door douchen en zeker de inwendige.

3. me83

me83 Niet meer actief

gewoon wassen na de seks en plassen maakt volgens mij niet uit.. vaginale douche weet ik niet.. maar eht zal niet erg bevorderlijk zijn voor de zaadjes die er nog rondzwemmen..

plassen na de seks doe ik altijd! ik sta ook altijd best snel weer op ook.. kan geen kwaad.. las zelfs dat het echt nie tuitmaakt omdat zaadjes niet die zwaartekracht nodig hebben... dus maakt niet uit of je met benen omhoog of op je kop staat.. je hebt dan niet perse meer kans dan wanneer je dat niet doet.

na de seks ga ik plassen en weer naar bed met een inlegkruisje in... volgende dag douche ik pas..

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Hier ook altijd gewoon afgeveegd en met een boxer gaan slapen...gewoon met het idee dat dat het zwanger worden bevorderd.
    En ben 2x heel snel zwanger geworden.
    December gestopt met de pil,begin februari zwanger...werd een mk in maart...gecuretteerd en ongi geworden en begin mei meteen weer zwanger:D

Ging inderdaad wel de morgen erna douchen hoor!!!!
    Dan ben je ook weer lekker fris.
    Maar ik bedoel, je geeft je man wel een Blowjob:D maar moet wel nodig douchen na de sex??:D

5. firsttimemom

firsttimemom Fanatiek lid

26 sep 2012
    1.184
    0
    0
    die film op you tube is echt fantastisch!

ahum... terug on topic!:D

6. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    Meteen inwendig wassen lijkt me geen aanrader... uitwendig moet geen probleem zijn.

@me83: Even blijven liggen kan ook zeker geen kwaad. Na een iui moet je ook een kwartiertje blijven liggen omdat bewezen is dat dan de slaagkans groter is.

7. Amelle

Amelle Actief lid

13 dec 2010
    463
    0
    0
    Ik heb wel gekezen dat je wel even 10 minuten moet blijven liggen zodat de zwemmers de kans krijgen om naar de baarmoeder te zwemmen. Dus niet meteen hup naar het toilet en onder de douche.

8. Raket78

Raket78 Fanatiek lid

7 dec 2011
    3.002
    1.139
    113
    Vrouw
    Canada
    Goed, het is dan wel geen wetenschappelijk artikel maar Wikipedia is over het algemeen redelijk betrouwbaar. Voor de meiden die vaginaal douchen:

Vaginale douche - Wikipedia

Doe het nou gewoon niet, dames... :(

9. koesterhoop

koesterhoop Actief lid

20 sep 2012
    408
    0
    0
    maatschappelijk werkster
    huisje
    wat een verschillenden meningen :( weet het niet meer :(

ik kan zo niet slapen pfff is zo bah

10. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Ik kan dit niet anders dan ik beantwoorden, maar mijn vriend heeft schoon en lekker zaad hihi hihi nee serieus ik douche de ochtend erna en slaap met een schoon iets tussen mn benen en val inslaap en nee ik voel me snel vies maar dan niet hoor, zaad droogt op dus de rest was je de dag erna... Ik Ben dan ook een huis vrouwtje haha

11. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    Wassen met zeep of een vaginale douche is geen goed idee, het verstoort de zuurgraad. Die speciale zeep voor de vagina is eigenlijk alleen bedoeld om de boel even te helpen als je bijv. last hebt van een verstoorde zuurgraad. Geloof alsjeblieft niet dat het beter is om te wassen met dat speciale spul, het zijn mooie verkooppraatjes.

Als je zwanger wil worden dan schijnt het beter te zijn om een kwartiertje te blijven liggen, het liefst nog met de kont een stukje omhoog (kussen eronder) zodat de boel er niet ineens uitloopt. Hoe meer zwemmers naar boven hoe meer kans ofzo?
    Wil je daarna naar het toilet en douchen dan doe je dat gewoon.

Ik douche ook niet altijd na de sex. Goed afvegen op het toilet van onderen en een schoon inlegkruisje, daar kom ik de nacht wel mee door. En dan de volgende ochtend lekker douchen.

12. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Ik denk dat je zus niet helemaal ongelijk heeft als ze bedoelt dat het afgeraden wordt je onmiddelijk te wassen na seks. Ik heb op vele plaatsen gelezen dat je best even blijft liggen.

Zie De frequentie van het vrijen om zwanger te worden
    "Waar je wel voor kan zorgen, dat is dat je na de seks nog eventjes op je rug blijft liggen. Direct rechtstaan is niet zo goed en je gaan wassen is al helemaal niet goed. Ook gaan plassen direct na de seks wordt afgeraden. Je benen in de lucht gaan houden, is dan weer overdreven. Je kan het best van al gewoon rustig op je rug blijven liggen gedurende een tiental minuutjes."

En zo zijn er meerdere sites.

13. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.087
    0
    36
    Ook ik kreeg de tips mee om na de gemeenschap 10 minuten te blijven liggen. Hoefde niet met de benen omhoog oid. Daarna kan naar de wc gaan en uitwendig douchen geen kwaad.

Wat wel goed helpt is trouwens binnen die 10 minuten grens randjes te fietsen. Dus jezelf (of door je partner laten doen) naar een hoogtepunt te werken en vlak voordat je er bent te stoppen. (trekt je baarmoeder een paar keer samen) dat herhaal je een paar keer om je daarna over het randje te laten gaan, zeg maar.
    Elke keer dat je bijna komt word er een plasje zaad naar binnen gezogen en zelfs naar de juiste locatie gewezen. Dus geen afslag verkeerd genomen meer!

En trouwens zaadjes zwemmen niet maar kruipen!!! :$

Mijn (ongevraagde) advies: Voel je lekker een nachtje iets "viezer" dan "normaal" ! Alles went behalve een .... ;)

14. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Mijn zus heeft 8 dagen voor haar ei sex gehad. Na tien minuten stond ze onder de douche alles schoon te spoelen. Geen vaginale douche maar gewoon de douchekop en was echt hartstikke zwanger. Condoom was gescheurt.

15. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.829
    19.165
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Een inwendige douche echt vlak na het vrijen lijkt me niet handig als je zwanger wilt worden. Maar gewoon wassen en plassen een tijdje na het vrijen kan geen kwaad. Tenminste: ik neem niet aan dat jullie à la minute na de zaadlozing al uit bed springen en naar de badkamer sprinten. Als er een kwartier / half uur tussen zit, zijn die zaadcellen echt al wel een eind op weg.

16. CBella

CBella Actief lid

23 mei 2012
    211
    0
    0
    Haha zie het al voor me ventje is klaargekomen gelijk naar de wc rennen en dan douchen whaha

17. koesterhoop

koesterhoop Actief lid

20 sep 2012
    408
    0
    0
    maatschappelijk werkster
    huisje
    ok dus na gemeenschap wat langer blijven liggen dan denk ik wel dat ik goed zit.

18. Raket78

Raket78 Fanatiek lid

7 dec 2011
    3.002
    1.139
    113
    Vrouw
    Canada
    Ik zal even inhoudelijk citeren omdat ik toch niet geloof dat het helemaal overkomt. Sorry als ik hiermee enigszins off topic ga (het topic gaat immers vooral over uitwendig wassen), maar ik maak me te veel zorgen om de vaginale douchers in dit topic. Want het liegt er niet om. Komt ie:

Geciteerd van Wikipedia.

Een schedespoeling wordt met klem afgeraden indien men (mogelijk) zwanger is. Diverse preparaten bevatten immers chemicaliën die, indien ze worden geabsorbeerd, de foetus kunnen beschadigen.
    Mogelijk verband met buitenbaarmoederlijke zwangerschap

Men vermoedt dat er een verband bestaat tussen het regelmatig uitvoeren van een vaginale douche en een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Onderzoekers ondervroegen 155 vrouwen die zo'n afwijkende zwangerschap hadden, en 456 vrouwen met een normale zwangerschap. De kans op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap was twee keer zo hoog bij vrouwen die minstens één keer per week een vaginale douche namen als bij vrouwen die dat helemaal niet deden.
    Een mogelijke verklaring hiervoor is dat het nemen van een vaginale douche het risico op diverse bekkenbodemontstekingen verhoogt doordat er infecties worden verspreid doorheen de cervix in de uterus en de eierstokken. Bekkenbodemontstekingen zijn bekende veroorzakers van buitenbaarmoederlijke zwangerschappen.

19. koesterhoop

koesterhoop Actief lid

20 sep 2012
    408
    0
    0
    maatschappelijk werkster
    huisje
    dank je voor de uitleg maar ben er niet zo zeer wijzer uit geworden :)

ps vanwaar heb je die banner? volgens mij staat die niet tss de banners van zwangerschapspagina???

20. Raket78

Raket78 Fanatiek lid

7 dec 2011
    3.002
    1.139
    113
    Vrouw
    Canada
    De banner komt van lilypie.com. Er is daar veel keuze qua banners voor allerlei gelegenheden!

Deel Deze Pagina