Hoi allemaal. Ik heb 26 juni mn eerste dag van mn laatste menstruatie gehad. En 17 juli de eerste positieve test, exact 3 weken later dus. Ik heb a.s. maandag een echo onderzoek en vroeg me af of jullie weten hoe lang ik nu écht zwanger ben.. Dus niet gerekend vanaf mn menstruatie maar vanaf de innesteling. Ik heb overigens geen idee wanneer die was of wanneer ik mijn ei heb gehad. En wat er te zien zal zijn op de echo. Berekend vanaf 26 juni ben ik maandag 5wk4d.. Heb in mn vorige zwangerschap de eerste echo pas gehad met 10 weken ongeveer. Zou het hartje nu al kloppen? Ben zo nieuwschierig Liefs, Azshara
Gefeliciteerd met me zwangerschap!! Het hartje klopt rond 6 weken. Maandag is iets te krap denk ik. Ik hoop wel dat je het al kan zien. Ik kreeg m'n eerste echo pas met 10 weken. Waarom krijg jij hem zo vroeg? Spannend!
Dankje! Ik hoop ook dat ik iets kan zien.. Ik begrijp ook niet waarom ik zo vroeg een echo krijg. Heb gewoon de vk gebeld vlak na de posi test en kreeg een afspraak toegestuurd voor maandag incl echo onderzoek..
Ik denk dat er op dit moment weinig over te zeggen is.. Je kunt een hele vroege eisprong gehad hebben, waardoor je langer zwanger bent, of je hebt extreem vroeg getest waardoor het ook goed mogelijk is dat er heel weinig tot niets te zien is..
Gefeliciteerd! Waarschijnlijk kun je al wel 'iets' zien zitten, maar het hartje kun je volgens mij pas zien kloppen met zo'n 6 weken en een paar dagen. Niet schrikken dus als je nog niets ziet. Kijk het verstandigst is om het een weekje uit te stellen, dan zie je mogelijk al veel meer. Maar dat zou ik zelf ook niet kunnen
Allereerst gefeliciteerd! Is idd wel erg vroeg voor een echo. Zeker omdat de kans groot is dat je minder lang zwanger bent. Ik ben bij de 1ste echo 9 dagen terug gezet, en gelukkig was ik toen pas met 8+2 (dacht ik toen) gegaan. Was dat een week eerder had ik waarschijnlijk niets gezien en me onnodig zorgen gemaakt. Als je iets ziet is het waarschijnlijk een stipje, maar maak je zeker niet te veel zorgen wanneer je amper iets kunt zien. Evengoed heel veel plezier
Ik hoop voor je dat er iets te zien zal zijn. Ik had mijn echo met 5+2. Er was bij mij alleen een leeg vruchtzakje te zien. Het was gewoon nog te vroeg.. Ik hoop voor jou dat er meer te zien is! Succes
Ik vind het ook erg vroeg hoor,zou me voorhouden dat er weinig of niets te zien is...dan valt het altijd mee
Bij mij was alleen een ring te zien rond dat termijn... En met 6,2 wk vruchtje maar nog geen kloppend hartje.... Met 7,2 wk duidelijk kloppend hartje! Ik kreeg er in korte tijd drie omdat ik helderrood bloedverlies had...