Ondanks dat het totaal anders is dan de eerste zwangerschap en ik nu geen ongelofelijk zere borsten heb en niet verschrikkelijk misselijk ben (helemaal niet), niet constant wel kan slapen begin ik me wat zwanger te voelen. Echt een gevoel zeg maar. Beetje buikkramp af en toe en broeken zitten niet zo lekker soms. Ook af en toe wat zere borsten. Hoop zo dat alles goed is, maandag gelukkig naar verloskundige dus dan zal de echo ook wel gauw volgen.
He Ties dat is toch super nieuws dat je zwanger bent. Aan je banner te zien ben al een tijdje. Kom je er nu pas achter? Ik zal voor je duimen dat alles goed is. Geniet ervan
Ik heb ook pas te horen gekregen dat zanger ben...weet ook niet hoe ver ik ben.....en heb ook nergens last van...en dat baart me echt zorgen
Ik merk verder ook bijna niets . Misschien wel lekker, maar ik maar me wel een beetje zorgen of alles wel goed zit. Sinds vandaag heb ik voor het eerst een klein beetje pijn in mijn borsten (tepels, niet aan de zijkant, zoals de meeste schrijven), maar ze zijn niet echt groter, ik ben niet misselijk, kan prima op mijn benen blijven staan, geen verstopping of andere nare dingen en heb alleen af en toe een wat zeurend gevoel in mijn onderbuik. Ik kan me voorstellen dat je onzekerder wordt als je het kunt vergelijken met een eerste zwangerschap waarbij het anders was. Ik hoop voor je dat je snel een echo mag en de onzekerheid minder kan worden! Groetjes!
He meiden ik kan me voorstellen dat jullie je zorgen maken, maar de meeste voelen pas wat met 7 weken hoor. Ik zelf heb niet eens gemerkt dat ik zwanger was toen ik al bijna 7 weken zwanger was en dat was omdat ik zo veel moest plassen.
hai meiden Ik voelde de eerste weken ook maar weinig hoor ( deed zelfs een extra test voor de zekerheid), ik ben deze hele tijd eigenlijk alleen maar moe geweest, verder helemaal geen kwalen gehad. Succes allen
Ik heb wel 6 testen gedaan voor ik het kon geloven.... Bij mij begon het 'zwangere gevoel' ook pas echt te komen zo rond de 6 weken. Daarvoor voelde ik me echt totaal niet anders, op hoogstens wat menstruatie-achtige krampjes na. Elke zwangerschap is weer anders hoor! Hoewel je soms bijna wat meer kwaaltjes wenst ter bevestiging zeg maar. Succes!
Ik snap het gevoel helemaal. Sinds een week weet ik dat ik zwanger ben, maar op een paar krampjes na merk ik er niks van. Ben steeds bang dat ik me vergist heb. Positief blijven denken lijkt mij, die positieve test was er niet voor niks!
Hoi Die zeven weken ben ik al voorbij. Bij de eerste begon ik ook rond 6/7 weken misselijk te worden. Heb gister en vandaag wel wat zere tepels. Mijn onzekerheid komt gewoon door het enorme verschil met de eerste zwangerschap. Maar ik weet het al bijna 5 weken hoor, dus niet net. doeidoei
Heb ook eigenlijk nergens last van gehad, zeker niet de eerste 8 weken. Daarna een beetje moeier dan gewoonlijk. Dat was eigenlijk alles. Heel in het begin had ik het idee dat ik 'iets' aan mijn borsten zag maar ? of ik het alleen maar verbeelde? Gewoon blij zijn hoor je beeb zit er echt wel en zo lang je geen vreemde dingen voelt of helemaal niets voelt gewoon proberen niet druk te maken en hopen dat je snel voor je eerste echo kan (wat wel een beetje een opluchting was... Pffuuu ben tenminste niet schijnzwanger )
ik wist het met 5 weken al zonder een test te hebben gedaan. mijn borsten stonden toen al op springen en deden pijn, opgezette buik, veel plassen. in de avond getest en ja hoor zwanger. groetjes Irina