Hallo allemaal, Ik heb een tijd geleden een verkoudheidje gehad, wel redelijk last van gehad, geen koorts, goed uitgerust en verder niks. Direct nadat ik beter was begon mijn man, hij kreeg last van 39,5 graden koorts, heel erg hoesten dat ik er een beetje bang van werd nou ja en verder allemaal griep verschijnselen. Mijn man heeft niet aan de bel getrokken en het verder gelaten met als gevolg dat ie echt een week goed ziek is geweest een een week of 3-4 nosig heeft gehad om te herstellen. Hij heeft het daarna wel aangekaart bij de dokter en die heeft niks gezegd over Mexicaanse griep. Nu vroeg ik me het volgende af, ik heb een beetje naar de symptonen gekeken en die komen dus overeen met de symptonen van mijn man. Alleen, ik heb na die verkoudheid geen last meer gehad van griep of verkoudheid. Ik moet nog worden ingeent tegen Mexicaanse griep ( diabetes ), moeten we alsnog een test laten doen bij mijn man of er maar gewoon vanuit gaan dat het gewone griep is? Niet dat ik nou bang ben voor de Mexicaanse griep, maar is toch wel fijn om te weten als iemand het weet... Alvast bedankt
Ik geloof dat er al tachtig topics zijn over die griep... Wellicht dat je vraag daar beter gesteld kan worden?