Even jullie mening en eventuele medewerking gevraagd: We houden de MMM lijst keurig bij dacht ik zo...goed bezig meiden! Is het misschien een idee om iedereen die zijn eigen gedoetje bijhoudt een kleurtje te geven...de lijst is zo lang en de mensen die ik op de voet volg zijn zo moeilijk terug te vinden... De meiden die alles echt heel erg up to date houden weten dat wel van zichzelf en kunnen zichzelf wel even een kleurtje geven (groen ofzo). Wat vinden jullie hiervan? Goed idee of een beetje onnozeltjes van Elmo Laat maar weten of begin maar te kleuren zou ik zeggen
Hoi Elmo, Wordt wel een vrolijk geheel dan! Ik denk dat je jezelf gewoon telkens bovenaan moet plaatsen zodra er een update is. Doe ik tenmiste wel. (en dan natuurlijk je oude info deleten...) groetjes Femke
Dat lijkt me wel een goed idee eigenlijk. Iedereen die in de actieve MMM wijzigt natuurlijk ook regelmatig. De praktijk moet natuurlijk uitwijzen of het ook echt zo werkt..... groetjes
Ghehe zo kan je zelf aangeven of je actief bent, niemand anders bepaald dit dus voor je... Het is een deal? Dan moet ik ook aan de kleur..hihi
Nee, maar misschien kunnen we dan die andere eruit halen die echt nooit een update geven? Had laatst al eens een poging gedaan maar deze was niet echt met resultaat. We zien wel hoe het loopt....anders ben ik wel bereid om het "ontgroenen" (whahaha) wel op mij te nemen
zal ik eens vragen aan Jan en Lotte of we hier niet iets van kunnen maken zoals bij de NOD/Bevallingslijst?
Ja bijvoorbeeld....*dat ik daar niet aan heb gedacht*.... Ik vond het gewoon niet duidelijk dat ik niet meteen kon zien wie waar mee bezig was. Weet overigens niet hoe die andere lijstjes werken hoor.....
Hoop dat ze er een opzetje voor kunnen maken...lijkt me in dit geval iets ingewikkelder.... Hebben ze wat te doen (alsof het forum niet genoeg werk is....hihi)