een vraagje over de screeningecho

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door toetie83, 16 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toetie83

toetie83 Fanatiek lid

20 jan 2006
    1.392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    hai wij hebben in de 13e week een screeningecho laten doen en alles gaat goed met de baby de kans is heeeelll eerrgg kklleeiinn.

Alleen mijn vraag was of ik de geslacht wel gezien kon hebben van onze kleine!!.

De gyn ging met de camera zoeken naar de ruggengraat en ging met de camera over de baby zijn/haar billen en ik zag tussen de billen vanaf de onderkant een bobbeltje ik dacht he zag ik het wel goed?

ik meende balletjes te zien kan dat kloppen niemand gelooft mij en ik heb twee benen gezien en daar tussenin een bobbeltje kleine ronje , maar toen dacht ik meteen van kon ook wel opgezwolle schaamlijes zijn !!

Dus ik weet nu niet meer wat het zou kunnen zijn en de gyn die schrok er zelf van en ging meteen met de camera op een andere plaats kijken vond ik zelf al verdacht lijken maar goed .

het verhaaltje is aardig lang geworden .

wie weet wat het zal kunnen zijn?

2. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    13 weken is volgens mij veeel te vroeg om het geslacht te kunnen zien. Inderdaad wat je al zei: de balletjes zouden ook goed schaamlipjes kunnen zijn. Ik zou gewoon afwachten tot de 20-weken echo. Succes met wachten :)

3. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    De balletjes kan je niet gezien hebben... die dalen pas in al een jongetje een jaar of 10 is toch?
    Ze zien het geslacht bij het jongetje altijd aan zijn piemeltje.

groetjes

4. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    je zou ook het staartbeentje gezien kunnen hebben. Dat is later als een kindje groter wordt niet meer te zien.

Karin

Deel Deze Pagina