familiedag dan 36 weken zwanger.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door toerist18, 16 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Hallo allemaal,
    M'n schoonzus en ik hebben dit jaar de familiedag georganiseerd,
    toen we de data prikten, wist ik dus dat ik net zwanger was.
    Zoals ik er nu over denk, ga ik gewoon mee, het is een uur rijden.
    Ik neem wel m'n vk kaart en extra kleren mee vd zekerheid,maar om nou thuis te blijven vind ik ook alweer zowat, straks loop ik 2 wk overtijd, en heb ik spijt dat ik niet mee ben geweest.
    M'n andere schoonzus wou toen ze nog zwanger was de laatste 4 weken nergens meer heen, maar volgens mij, zit je er dan echt op te wachten.
    M'n gevoel zegt gewoon gaan, er zijn als er iets gebeurt overal wel ziekenhuizen...zijn jullie ook zo nuchter, of zouden jullie dit niet doen??
    Groetjes Mensi. 8)

2. Nala

Nala Fanatiek lid

29 okt 2005
    1.236
    1
    0
    Groningen
    Het ligt er wel een beetje aan wat jullie gaan doen op de familiedag, maar aangezien je het zelf hebt georganiseerd, zul je daar wel rekening mee hebben gehouden ;) . Ik zou ook gewoon lekker meegaan hoor. Superleuk toch ook dat je hele familie je dikke buik kan zien?! Geniet ervan zou ik zeggen :D

3. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    We gaan naar kernwasser wunderland,
    dus als het weer mooi is, gewoon lekker zitten, die kids in de familie vermaken zich wel.... 8) 8) 8)

4. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Ja ik zou gewoon gaan, toch saai als je de hele tijd maar thuis zit te zitten?! :rolleyes:

5. Kitty

Kitty Actief lid

10 nov 2005
    442
    0
    0
    Opvoeder-begeleidster
    Willebroek
    Hey,

Gewoon doen !!

Elk jaar zitten we met gans de familie het laatste weekend van april in de Ardennen. Normaal gezien moest ik 1 mei bevallen (eindigde in miskraam) en mijn vriend wou absuluut niet meer mee.

Maar in de Ardennen worden ook kinderen geboren hoor!!

Nadeel is dat je partner er toch ook wel moet achterstaan. Hij is uiteindelijk diegene die er voor je is wanneer je in paniek moest slaan bij het zien van misschien wel een weirdo van een verloskundige die je niet kent !!

En zo'n andere bestemming staat best wel leuk op het paspoort van die kleine snotter!!

Liefs
    Kitty

6. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    lekker gaan meis

rustig aan doen en lekker genieten
    net wat je zegt voorhet zelfde geld loop je over tijd
    je lichaam geeft zelf wel aan wat je wel en niet aankan
    en vaak zit het tussen je oren dat je ''daar" beslist niet wilt bevallen en dat het dan ook niet gebeurd
    je houdt je het tegen dan :)

je kan een heleboel zelf doen met je hoofie dus ook een bevalling uitstellen als je dat wilt

heel veel plezier tijdens jullie familie dag

7. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Gewoon gaan ja. Als je thuis zit te wachten tot het begint gaat de tijd toch kruipen. En zoals je al zei voor hetzelfde geld loop je overtijd, en overal zijn ziekenhuizen.

8. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    He mensi, wij gaan in november (ikke ook 35/36 weken) nog een weekend met onze hele vriendengroep naar de Ardennen. Wij organiseren het samen met een ander stel. Als het nog goed gaat met mij wil ik er ook gewoon heen. Ik ga er van uit dat ik rustig kan zitten en anderen de afwas e.d. wel zullen doen en overnemen wat nodig is. Maar het lijkt me toch ook gezellig om er bij te zijn. Ik ben maar van het idee: ik zie tegen die tijd wel hoe het gaat en of het nog mogelijk is. Zo niet.... ja dan zal ik wel thuisblijven...

Karin

Deel Deze Pagina