buik gestoten

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door joel, 29 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joel

joel Fanatiek lid

10 jun 2007
    1.162
    0
    0
    kapster
    best
    mis rare vraag maar gister en toen was ik 33 wkn en 5 dagen. hebik mijn buik kei hard gestoten.
    er lag iets onder de deur waardoor die niet ver genoeg open ging maar toch doorloop want telefoon ging, dus was weer een slekker gehaast. knalde best hard tegen klink. gister deed t stoten ff pijn maar heb verder nergens last van gehad alleen als ik er op duw is t zon blauwe plekken gevoekl. kan t kwaad voor de baby die mis ook nog niet eens goed ligt of zou t daar wel tegen kunnen. ging best hard

2. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat je baarmoeder en het vruchtwater de klap wel hebben opgevangen.
    Toen ik zwanger was van de 2e heb ik, met dat termijn ongeveer, een aanrijding gehad. Ik zat bij iemand achterop de scooter en klapte keihard met mijn buik tegen diegenes rug. Heb er zelfs een paar uur harde buiken van gehad maar uiteindelijk heeft mijn zoon daar dus geen last van gehad.
    Groetjesss

3. Trees

Trees Niet meer actief

Voel je de baby nog wel goed?

Ik ben een paar weken geleden flauwgevallen met mijn buik op de hoek van de salontafel. Het was wel een pijnlijke plek, maar de baby heeft er weinig van gemerkt. Ik heb thuis een doptone en meteen geluisterd. Je buik kan ontzettend veel hebben tijdens de zwangerschap en schijnt één van de best ontworpen airbags ter wereld te zijn :D.

Als je het niet vetrouwd of je erg ongerust maakt, kun je ook altijd even de vk/ gyn bellen of je het hartje even mag horen?

4. MamaMiaatje

MamaMiaatje Bekend lid

11 feb 2008
    887
    0
    0
    Ik denk dat je kindje weinig heeft gemerkt van het stoten hoor. Ik heb m'n buik ook weleens gestoten, maar volgens mij vangt het vruchtwater de klap wel aardig op.

5. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Hoi Joel,

Je hebt ook een topic gestart bij de verloskundige.
    Dubbel posten is niet toegestaan, vandaar dat ik dit topic op slot doe.

Groetjes
    Elvira

Deel Deze Pagina