Ik heb vandaag dus slecht nieuws gehad,ik heb wel eens waar een eisprong (nou ja meer sprong dan "ei") Maar geen eicel! Wie weet wat dit inhoud meiden? Ik sta echt op mijn kop hier...Ik kan geen info vinden op het internet... Ik heb bv anovulatoire cycli gevonden Maar heb wel een rijping van een follikel en die barst dus wel open,maar alleen met vocht ipv eicel Ik weet het ik val in herhaling
Jep, dat kan inderdaad. Bij IVF prikken ze ook eiblaasjes aan....soms zit daar ook geen eicel in. Dat kan dus heel goed en is ook niet abnormaal ofzo, wel balen natuurlijk! Zeker als je het met 1 eiblaasje doet in een poging. Ik heb bij de IVF ook wel lege eiblaasjes gehad. Bij eigen cyclus gelukkig niet, want dan zet je dus alles in op 1 eiblaasje. Ik hoop dat je de volgende keer meer geluk hebt! Elmo
Och dus het hoeft niet erg te zijn?Joh ik me maar zorgen maken! Ik moet de 19de weer terug komen bij de gyn,en dan gaan we alles bespreken van hoe en wat...
Hoe hebben ze dan kunnen constateren dat er geen eicel in je eiblaasje zat...daar ben ik wel heel benieuwd naar! Elmo
Ow begin ff van voor af aan: Na een jaar naar de gyn,die wou mijn cyclus bekijken Dus ik (die weet wanneer mijn eisprong altijd is) ging de 7de cyclus dag naar het ziekenhuis...Een eiblaasje was zich aan het vormen,en moest dus 2 dagen daarna weer komen...Ik ging heen en ik had al een eisprong gehad (wat ik dus al wist ik voel dat) MAAR die gyn van mij wou de progresteron meten in mijn bloed een week na de eisprong...Dat was vrijdag Ik heb vandaag de uitslag gekregen,en de rest weet je...Min progresteron was zo laag dat er geen eitje gesprongen kon zijn...
Bij mij rijpt er ook wel een eiblaasje maar verder niks. De echo's lijken normaal maar ik heb vandaag te horen gekregen dat mijn progesteron ook veel te laag is. ik moet nu nog een keer een cyclus laten volgen met echo's en bloedprikken en anders gaan ze "iets" met medicijnen doen. Hoe en wat precies weet ik niet eerlijk gezegd.