Hallo dames, Momenteel ben ik 16 weken zwanger en zitten we nog midden in een verbouwing. Vandaag is de stucadoor langs geweest en heeft hij alle muren voorgestreken met voorstrijksel. Nu stinkt het hele huis ernaar en ruikt het enorm chemisch. Kan dit kwaad voor mijn gezondheid en die van het kindje? Liefs Isa
Ik weet niet of het kwaad kan maar ik zou zowizo de ramen goed openzetten en af en toe even buiten een frisse neus halen. T lijkt me voor jezelf ook niet zo gezond.
Dat klopt inderdaad! Ik heb gisteren alle ramen wagenwijd open gezet en ben met mijn kleren aan in bed gaan liggen, haha! Het is alleen zo vervelend dat je er nergens iets over terug kan vinden. Op de emmer van het voorstrijksel staat ook geen informatie over de stoffen die erin verwerkt zijn!
Op de site : www.alabastine.nl en dan onder producten staan alle producten en ook de productinfo. daar staat precies in wat erin zit en hoe te handelen.
Staat er een zwart vierkant met een oranje kruis op? Dan is het niet zulk gezond spul! Wij hebben het een paar jaar geleden ook gebruikt en wat sloeg dat op je keel zeg! Dat zei mij genoeg; ik ben er vandoor gegaan!