Hallo meiden, Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Voor mijn zoon ben ik opzoek naar een knuffel trekker. Als rechtschapen boerenzoon heeft hij al een echte maar nu zoek ik een van pluche. En die kan ik dus NERGENS vinden Nu hoop ik eigenlijk dat iemand van jullie er ergens mischien eens 1 gezien heeft en me kan vertellen waar. Want dan kan ik hem daar mischien bestellen ofzo. Jullie zijn mijn laatste hoop. Alvast bedankt.
ik heb van de bijenkorf happy horse een knuffel. Oranje poes en als je aan zijn staart trekt hoor je een muziekje. prenatal heeft ook knuffeltrekkers dacht ik. giraffe
hihi, ze bedoelt een tractor ik dacht eerst ook wat jij bedoelde hoor, toen ik de titel zag.. @ts: heeft bob de bouwer ofzo niet een trekker als vriendje? Of misschien van Cars ?
http://www.saartjeprum.nl/knuffel-tractor_pid1231.html zoiets ? is wel een kussen idee, maar ik zoek nog even verder
oooh hahahaha. ja die zie je niet zoveel in de stad.. sorry.. voel me echt suf nu. knuffel trekkers, nee nooit gezien.
ohh die moet ik ook hebben! Mijn vriend spaart trekkers..vitrinekasten vol! Dus is wel grappig als onze kleine dan ook zijn eigen trekken heeft!
Waarom denkje dan dat ik nog een knuffel tractor( ) wil hebben? Dan weet ik ook zeker dat pappa hem niet wil voor zijn verzameling. whaaahahahaha sorry