Ik ben net terug van spoed bloedwaarden waren 7270 op de echo was alleen een vruchtzak te zien en een relatief grote bloedklonter de dooierzak was nog niet te zien. verplicht 4 weken thuis en mag niks doen. ondertussen wordt ik opgevolgd
Oei meissie wat is dit nu toch weer? Maar moet je nu dan gewoon 4 weken wachten tot je een volgende echo krijgt of begrijp ik dit nu even verkeerd?
Esther nee hoor ik mag nu gewoon 4 weken niets doen (werken,huishouden,....) tussendoor krijg ik nog voldoende echo's om het op te volgen.
Hier schrijf je een bloedwaarde van 7270 en in je onderschrift staat 760. Welke waarde had je? Want in de 7000 is nogal een verschil met 700.
Ok, duidelijk! Als ik dat invul op hCG Calculator and hCG Level Tool | BabyMed, dan krijg ik de uitslag dat je verdubbeling op zichzelf wel normaal is, maar hoger dan wat er als max. op de schaal staat. En volgens de Betabase: The BetaBase zijn de gemiddelde waardes: 17dpo: 403 22dpo: 2282 (in andere bronnen vind je weer andere gemiddelde waardes, zie bijv Early Pregnancy HCG Levels and Ultrasound Pictures, dus dit is geen wet van Meden en Perzen.) Maar in ieder geval zit jij flink boven die waardes. Anderzijds zijn er in de Betabase ook nog veel hogere waardes gemeld, dus wat dat betreft zou ik niet meteen wanhopen. Ik duim voor je dat het goed zit!
ben net terug van jette de bloedklonter was weg en er is een dooierzakje en een miniem vruchtje van 0,5 mm alles zag er super uit. Alleen had ik nu bloed langs de baarmoeder zitten maar dat kon geen kwaad
En dat vinden ze goede waardes? Ben even vergeten wat de normale waardes moeten zijn om deze tijd, maar ik ben hoe dan ook heel gelukkig voor jullie
Ik stond vandaag op met wat bruinverlies zou dit kunnen komen van het bloed wat langs de baarmoeder zat?