hallo heb vrijdag 9 nov een test gedaan en weer negatief en toch ben ik 3 dagen overtyd nu. en toch ben ik best wel misselijk smorgens een beetje en heel veel last van mijn borsten en heel moe en eet veel meer dan anders. Baal best wel, want vind best raar 3 dagen overtyd en een negatieve test. en nog steeds niet ongesteld.! Groetjes missisangel
heeey wat grppig, Ik ben vandaag 4 dagen overtijd en heb donderdag test gedaan (neg.) dat was dus toen ik 2 dagen overijd was. nu doe ik morgen weer een test, Ik hoop zo dat het raak is! succes jij! grtsss You and me
Spannend. Was er ook niet een heeeeel licht streepje te zien? Ik weet nog dat ik 1 dag overtijd was en een test deed, het was 'negatief' maar als ik de test naar het raam hield, zag ik een heel licht streepje. 5 dagen later had ik een super positieve test. Ik hoop voor jullie, meiden! DUIM DUIM DUIM
Nou het raare was dat er wel een schuine licht rose streep was terwijl die recht hoorde te staan. duss neem aan dat het negatief is. kijk in plaats van ! zo'n streep stond er wel een lichte - streep... Dus neem aan dat die negatief is want hij hoort echt zo ! te staan.. Morgen test.. Ik hoop het zo! Grtjsss
Het is heel verschillend per persoon hoe snel een test posi aangeeft... Dusseh; ff geduld en om de dag weer testen of om de 3 dagen... dan kan je hcg misschien wel te meten zijn- mits je lichaam je natuurlijk niet vreselijk voor de gek houd
Heey Meiden! Goed nieuws, Het is positief! Wel lichte streep, maar stond er wel! Succes iedereen en hoop dat et gauw raak is!