een vraagje over wisselende cyclus en testen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Johanna82, 28 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Johanna82

Johanna82 Lid

5 nov 2007
    27
    0
    0
    Hallo ik heb een vraagje... Wat houden jullie aan wanneer jullie gaan testen? de eerste dag van je NOD?
    ik ben vorig jaar april/ mei gestopt met de pil, eerst redelijk op tijd rond 30 dagen, toen in werd ik ineens na 43 dagen ong., vorige keer 40 en nu? Had vandaag ong. moeten worden, liever niet natuurlijk hahaha.

Maar wat raden jullie aan al testen of beter van niet?

Edit Moderator Elvira: Titel aangepast ter verduidelijking. Graag duidelijke topic titel plaatsen.

2. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Je kan het beste je langste cyclus aanhouden en dan de dag dat je ongesteld had moeten worden (NOD).

Ik denk dat je je topic beter kan plaatsen bij 'zwanger worden'.

Gr. Dib

3. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Verplaatst naar juiste topic.

Kwebbel Moderator

4. Johanna82

Johanna82 Lid

5 nov 2007
    27
    0
    0
    @kwebbeltje
    Bedankt voor het verplaatsen.. dat kan ik zelf niet doen zeker? In elk geval zal ik de volgende keer beter opletten waar ik mijn bericht plaats.

@Dib
    Dank voor je reactie, ik zal nog wel even afwachten dan met testen...

5. Johanna82

Johanna82 Lid

5 nov 2007
    27
    0
    0
    Het is maar wat, vandaag zit ik op dag 45 en nog geen last van ongie en negatief getest vanmorgen..

Dus wacht nog maar even een dag of 5 af en dan ga ik de huisarts maar eens bellen denk ik.. schiet allemaal niet echt op zo.

6. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Hoi,

Je zit nu dus al op dag 45! Jammer dat je negatief getest hebt, misschien te vroeg getest?! Er zijn wel meer meiden die pas laat positief testen!

Laat het weten wanneer je weer test! (of ongi wordt wat ik niet voor je hoop!)

Liefs Dib

7. Cynthia1978

Cynthia1978 Bekend lid

26 sep 2007
    527
    0
    16
    Den Haag
    Ik hou zelf altijd de langste cylcus aan, zit bij mij steeds een paar dagen eerder of later tussen.

Wat mijn voorgangster ook al zei, sommige testen pas laat positief. Mijn vriendin teste bijv pas na 8 weken positief.

Suc6 ;)

Deel Deze Pagina