Maar ik vind dat zoooo moeilijk..... Hebben meer mensen dat? Ik ben namelijk al eerder een hele tijd bezig geweest met zwanger worden, met als resultaat 1 miskraam maar verder geen andere zwangersschap. Mijn man en ik hadden besloten om een pauze in te stellen, omdat we er allebei zo mee bezig waren , dat we er ongelukkig van werken. Nu willen we er weer voor gaan, maar willen dit dus voor ons houden... is dat raar? Daarom heb ik me ook hier ingeschreven, dat ik ff lekker van me af kan kletsen!
Tuurlijk is het niet raar dat je het nog even voor je wilt houden. Anders krijg je misschien aldoor vragen in de trant van, zijn jullie nou al zwanger? Je bent hier aan het juiste adres, en hopelijk ben je snel zwanger. Liefs consider
nou inderdaad! je bent er toch wel heel veel mee bezig he? Ik hoop ook dat het snle raak is, alleen ben er neit zo van overtuigd... maar wie weet!
Ik vind het ook moeilijk om de buitenwereld nog even niets te vertellen. Een hele goede vriendin van mij weet het en het haar kan ik er dan ook over praten. Mijn moeder heeft al een aantal keren laten vallen "fijn he, dat je nog niet zwanger bent of nog een babietje erbij hebt, dan zou je anders wel je handen vol hebben". Het liefst zou ik haar op dat soort momenten willen vertellen dat we heel graag een babietje erbij zouden willen hebben, en dat het dan maar even wat meer omhanden is... soms begrijpen mensen dat gewoon niet en daarom is dit forum zo geweldig. Je kunt hier je hartje luchten, met meiden praten die in dezelfde situatie als jij verkeren en de meeste begrijpen gewoon hoe jij je voelt......
hoi, ik kan het me heel goed voorstellen hoor dat je het nog voor jezelf wilt houden. ik wou dat ik het had gedaan, maar inmiddels wisten aardig wat mensen dat we voor een 2de gingen, met als gevolg dat ik elke maand de vraag kreeg......en ben je al zwanger.........echt irritant. dus lekker voor je houden.... inmiddels ben ik wel zwanger en alleen m'n schoonzusje weet het en verder niemand, behalve mijn man natuurlijk....hihihihi succes met het zwanger worden gr aline
Waaltjuh: wel handig dat je man het weet he? vind je het niet moelijk om het voor je te houden? MisQ Mensen denken vaak inderdaad alleen vanuit hun eigen standpunt, en een kindje willen vind ik meer een gevoel, een soortdrang eigenlijk Wij hebben zeker een jaar pauze gehad, maar toch blijft dat... Fijn inderdaad dat je hier je ei kwijt kan!
Sinds een aantal maanden zijn wij bezig voor nr. twee. Ik wilde het ook aan niemand vertellen, aangezien we eerder een miskraam hebben gehad en reacties waar ik niet op zat te wachten. Probleem is dat ik niet kan liegen, dus als mensen me er direct naar vragen vind ik het moeilijk om niets te zeggen. Meestal maak ik maar een opmerking van: " als het zover is hoor je het heus wel". en dan zijn ze zo wijs om er niet meer naar te vragen. Zeker omdat ze weten dat ik het er moeilijk mee heb.
Ik vind het juist raar als mensen overal verkondigen dat er weer "druk geklust" wordt :-D Lekker voor je houden als je dat wilt hoor! Elmo