hallo allemaal, we hebben best wel veel speelgoed van little people maar het zijn allemaal van die grote dingen ik weet niet meer waar ik het kwijt moet. we hebben de trofast kast bij ikea gekocht maar daar passen natuurlijk niet bijvoorbeeld niet de boerderij of het poppenhuis in. dus waar bergen jullie dat op?? groetjes mimi
sommige dingen staan op hun speeltafeltje of in een boxzak. Bij action heb je nu grote speelbakken daar kun je veel in kwijt
Wij hebben doorzichtige stapelbare bakken met deksel. Van de Kwantum geloof ik. Je ziet in 1 oogopslag wat erin zit, dat is wel handig.
Haha hier komen dus om die reden geen grote dingen in huis En de dingen die we hebben, staan op zijn slaapkamer in het zicht. Ik zou niet weten waar ik het anders zou moeten laten.
we hebben een praxis kast met vakken voor het kleinere speelgoed, maardaarop kan je bijvoorbeeld ook groot speelgoed kwijt. verder staat dat in 'haar hoekje' .
Ikea heeft ook houtenkasten met plastic opruimbakken. Waar je ook speelgoed op kunt zetten. IKEA | Opbergers | Kasten & open kasten | TROFAST | Opbergcombinatie In verschillende formaten en kleurtjes
Sommige dingen van little people passen gewoon nergens in. Nee zelfs niet in de grootste speelgoedkist o.i.d. We hebben 2 grote kisten waar ik het meeste in heb zitten, maar bv de rotonde past daar echt niet in. Wat er niet in past staat er op of naast. Alleen bij ons ligt het meeste speelgoed op zolder, speelzolder, dus ligt het niet echt in het zicht. Geen goede tip dus helaas, maar herken je probleem. Succes!
Wij hebben deze kast van ikea IKEA | Opbergsystemen | STUVA systeem | STUVA | Opbergcombinatie met bank En onder in de kist past heel veel little people alleen de achtbaan van de kermis past er bij ons niet meer in dus die staat nu boven op de tafel ...