Naar aanleiding van een aantal topics met vervelende/lastige schoonouders vroeg ik me af of er ook dames zijn die leuke schoonouders hebben? Ze moeten er toch zijn Ik ben zelf erg blij met mijn schoonouders. Ze bellen netjes voordat ze op bezoek komen, komen ook niet elke week langs en ze hebben er begrip voor als we een keer niet kunnen. Het zijn hele rustige mensen waar ik goed mee op kan schieten. Mijn schoonvader is erg handig met klussen enzo, en toen we vorig jaar gingen samenwonen vond hij het leuk om ons te helpen met vanalles. Ook al we nu nog klusproblemen hebben kunnen we hem altijd bellen Mijn schoonmoeder is heel lief en totaal niet opdringerig Ze had er in het begin wel even moeite mee dat we niet elke zondag daar komen eten, maar we gaan regelmatig even langs voor een kop koffie en dat werkt prima voor iedereen
Ja hoor, hier ook leuke schoonouders. Ook al wonen ze naast ons (zit 150m tussen onze huizen) overlopen ze ons totaal niet. Ze staan altijd voor ons klaar en zijn heel gek met ons zoontje.
Mijn schoonouders zijn geweldig! Je kunt met ze lachen, staan altijd voor ons klaar en zijn gewoon lekker normaal! Wat dat betreft heb ik het echt getroffen!
Die van mij zijn van goud! Ben er zo ontzettend dankbaar voor.. Voelen voor mij meer als ouders als mijn eigen ouders. Dacht zegt denk ik wel genoeg.
Mijn schoonmoeder is een schat van een vrouw.. Toen ik 3 weken terug was opgenomen in het zh zat ze met haar vriend in Luxemburg (of Frankrijk? nouja, 1 van die 2 landen elk geval) ze waren net die middag aangekomen.. Mijn man belde en vroeg of zij op Lenn konden passen aangezien ik in het zh moest blijven(wisten niet dat ze op vakantie waren, ze hebben binnen een dag besloten om nog op vak te gaan met de camper dus wisten we niet).. Ze zei dat ze met haar vriend zou overleggen.. Tien minuten later belde ze terug dat ze de spullen aan het inpakken waren en terug kwamen naar NL.. De volgende dag ging mijn man gewoon weer aan het werk en is zij bij ons thuis gebleven om op Lenn te passen.. Lenn is dol op haar en haar vriend en wij ook
Ik heb ook de meest lieve schoonouders die je je kan wensen. We kunnen altijd bij ze terecht en ze staan altijd voor ons klaar. Toen we gingen verhuizen naar ons nieuwbouwhuis, ging de broer van mijn man ook net uit huis. Hun vader reed heen en weer tussen de huizen om ons te helpen klussen, waar dan ook. Schoonmoeder paste op onze kleine toen. We bellen gemiddeld 1x per dag en hangen dan ook gelijk minimaal een half uur aan de telefoon. Tis een schat van een mens, wat zic nergens mee bemoeit, maar enkel als wij erom vragen advies geeft. Ze zijn gezellig, meegaand en tja... we boffen maar
Mijn schoonouders zijn super! Staan altijd klaar voor ons en voor de kinderen. Ze passen regelmatig op en we komen er best vaak. Dochter gaat er graag logeren en als we weg gaan zoonlief ook. Ik ben blij met ze!
oh zeker. Ik hou zielsveel van mijn schoonouders. Helaas wonen ze wel een eind weg (Griekenland) maar ben stapel met ze.
Mijn schoonvader is een schat! Doet alles voor je! Schoonmoeder heb ik niet... Dat vind ik wel jammer
Hier ook een prima band met schoonouders. Kun je een goed gesprek mee hebben en zijn voor alles in. Zijn gelukkig niet zo van het binnen zitten maar er op uit en dingen ontdekken dus ... geen klachten hier!
Hier een leuke schoonmoeder ( Schoonvader nooit gekend die leeft niet meer ) En 2 leuke schoonzussen + aanhang. Werd vanaf dag 1 goed geaccepteerd in de familie en hun zien mij ook echt als familie. Kan onwijs met ze lachen en alles ( als ik dat zou willen ) bij ze kwijt. En ze zijn allemaal heel leuk en lief voor mijn zoontje! Dus ja het kan wel
Dit verwoord precies hoe ik over mijn schoonouders denk. Schatten van mensen, net als mijn eigen ouders.
Ik heb ook echt super leuk en lieve schoonouders en schoonzus met een baby van 8 mnd. Ik woon nu 2 uur rijden bij mijn eigen ouders vandaan en hun hebben echt altijd het gevoel gegeven dat ze mijn 2de ouders zijn. SCHATTEN van mensen