Hallo, Deze maand heb ik matcare ovu-testen.In de gebruiksaanwijzing staat dat ik 'sochtends moet testen,maar dit is toch juist niet de bedoeling? Dus mag het met ochtendurine of zou ik gewoon tussen 16-18u testen?
Ik denk dat je de gebruiksaanwijzingen moet geloven, Het kan verschillen per merk. Dus als het er staat dan is het denk ik wel zo. Groetjes slaapzak
Zijn het de dipsticks? Meestal mag je niet met ochtendurine testen. Heb ik met de dipsticks van Matcare wel gedaan en ik weet zeker dat ik pas een donkere streep kreeg toen ik ook daadwerkelijk mijn ei zou krijgen. Met die van Sensitest heb ik de ervaring dat die wel vals positief kunnen geven met ochtendurine. Liefs
@catje: vergis je je niet? Ik heb de gebruiksaanwijzing van de matcare ovulatietesten dipstick naast me lezen en daar staat toch echt op dat je de test niet uit moet voeren met ochtendurine. Heb je hem niet verwisseld met de zwangerschapstest aanwijzing?
hai Catje, ik heb ook de testen van madcare, die in dat lange witte ding. er staat dat je rond 12 uur het beste kan testen in de middag. NIET met ochtendurine. Tevens staat er ook in dat het het beste is om 4 uur van te voren niet te plassen (behalve je ochtendurine dus) en niet teveel te drinken. Je waarde komt met golven (daarom test je ook elke dag op hetzelfde tijdstip). Doordat je dus 4 uur je plas binnenhoudt, heb je de meeste kans dat je een goed overzicht krijgt wanneer je eisprong eraan komt. Mocht je in de buurt van je eisprong zitten, kan je altijd savonds rond 18 uur bijvoorbeeld een extra test doen elke dag. De beschrijving vond ik best duidelijk. lees hem nog maar eens rustig Liefs Dina