graag zou ik met jullie willen praten. en mischien dat jullie mijn vraag kunnen beantwoorden? ik ben sinds 1 december moeder van een dochter (2 maanden) en heb na 6 en 8 weken weer sex gehad met mijn vriend, onveilig. hij is in mij klaargekomen.. zou ik nu weer zwanger kunnen zijn? hoop op een reactie. grietjes van mij
Ik denk dat het in de praktijk wel zou kunnen. Is moeilijk om te beantwoorden of het nu bij jou ook zou kunnen. Heb je weer een normale menstruatie gehad na je bevalling, zat je net in je vruchtbare periode? En als je er toch eventueel bang voor bent, dan zou ik over een paar weken toch weer een test doen voor de zekerheid. Sterkte ermee! Groetjes van Patries.
hoi patries, dank je voor je reactie. ik heb geen normale menstruatie gehad dus weet niet wanneer ik 'vruchtbaar' was.. ik kan wel vertellen dat wat bloed ben verloren vorige week, nadat ik naar hettoilet ben geweest aan het papiertje.. en mijn buik word nu al boller zo dat kunnen? x
is zeker goe mogelijk hoor. zou als je ong dan 2 wk na die dag zit toch ff testen dan weet je eht zeker. ken dr meer die meteen naar een mnd of 2 alweer zwanger waren.
Het is wel mogelijk dat je zwanger bent..Ik zou het advies van de andere meiden opvolgen en over 2 weken even testen. Daarnaast zou ik tot die tijd wel een condoom gebruiken, tenzij je juist gelijk weer zwanger wilt worden natuurlijk.
Ja hoor dat kan... Ik was 28 aug 07 bevallen van onze dochter en 24 dec 07 had ik alweer een postitieve test in handen..
na 6 weken komt je cyclus weer op gang, dus zeker kun je zwanger zijn. de kans is wel wat kleiner als je bv geeft, ivm hormonen, dan kan t zijn dat je cyclus wat later op gang komt. maar ik ben zelf ook na 8 weken na bevalling weer zwanger geworden, dus als ik jou was...testen
oh het kan allemaal geloof me maar op 21 oktober 2008 ben ik bevallen van men dochter Lyana... op 22 december en op 23 december had ik opnieuw een posi test vast! ben uitgerekend voor augustus...