Hoi allemaal, Ik ben 1 week gestopt met de pil.. heb de strip niet afgemaakt. Ben 1 week eerder gestopt. Moet je dan meteen ongesteld worden. Ik ben namelijk nog niet ongesteld geworden..
Niemand, Ik had vanmiddag echt een hevige pijn in mijn onderbuik. God ik heb al 2 kinderen en ik weet niet mee hoe het voelde.. Misschien moet ik terug kijken hier.
Hoii! Ik werd altijd 2 a 3 dagen nadat ik eerder gestopt was met mijn strip ongesteld! Vrij snel dus, is natuurlijk bij iedereen anders.. Succes!
Hoi Sweetcandy, Volgens mij verschilt het nogal. De een wordt meteen een week nadat ie met de pil stopt ongesteld en bij de ander duurt het wat langer. Ik zou het als ik jou was nog even een week aankijken en als je dan nog steeds niet ongesteld bent weer een testje doen. 's Middags testjes doen als je nog niet over tijd bent is zoieso niet handig. Dit kun je beter met ochtendurine doen. Succes!
Maar een vraagje, Ik weet nu dat mijn cyclus is helemaal overslag is. Dus omdat ik een week eerder met de strip gestopt zijn kan het dat ik gewone op mijn normale periode ongesteld word.
Ja hoop het echt. Ik ben nog steeds niet ongesteld en heb steken in mijn buik en het lijkt net alsof ik ongesteld moet worden. Maar wordt het maar niet. Ik zal morgen of overmorgen testen.
Hoi allemaal, Ik heb weer een test gedaan en was volgens mij negatief. Maar het controle venster zat geen heldere streen alleen een hele vage streep. Ik heb een test in kruidvat gekocht maar wel in Belgie. Daar hebben ze andere soorten. Niet met die roze streep. Maar nu weet ik het helemaal niet. En vanmorgen had ik zo,n bruine slijm. Misschien word ik toch nog ongesteld. Nou van mij mag het want ik word gek als ik niet ongesteld word en niet weet of ik zwanger ben.