Hey meiden, Na me helemaal suf gezocht te hebben hier op het hele forum, toch maar ff een nieuw topic voor mijn vraag.. Aankomende nmaandag moet ik een HSG laten maken, maar wat ik me nu afvroeg, maken ze dan wel eerst een inwendige echo om zeker te weten dat je nog geen ei hebt? Ik bedoel, tis dan cd11 voor mij en nu (cd7) begint me slijm al weer wateriger te worden, een teken dat me ei eraan zit te komen. Normaal springt m'n ei zo tussen cd12 en cd15.. Of zie ik nou beren op de weg die er niet zijn?? Ik hoor het wel! Knuf Sookie
Ik heb geen echo gehad om te kijken of het eitje gaat springen. Je kan er om vragen uiteraard! (Zou ik zeker doen).
ik had ook geen echo gehad ze gaan er standaard vanuit dat je op cd12 of later je eisprong heb vandaar dat het dan kan. en meestal moet je die ronde niet meetellen omdat ze een bepaals vloeistof inspuiten. dat is mij verteld dan
Meiden , dankjullie voor jullie antwoorden! Ik ben er zoiezo een beetje zenuwachtig voor, omdat ik al es een BBZ heb gehad.. Ach, met een beetje geluk het laatste in het zh, ik wil er weg.. Al twijfel ik toch nog een beetje, mss kunnen ze meteen door naar de IUI daar en voor het geertgen moeten we nog een cyclus wachten.. Al, wat je zegt Natjuh, als deze ronde "verloren" is.. dan maakt het toch niet uit.. Anywayz, ik overleef het wel! Iig ThNx meiden!! Enne, laat wel weten hoe het gegaan is, i vraag iig wel om een echo vantevoren, wie weet.. Knuf Sookie