Een vraagje!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Baby09, 17 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Ja juist.. Daarom vind ik dit forum ook zo top! Zeg net nog tegen mijn vriend hoe fijn ik dit vind.. Allerlei vragen stellen waarmee ik normaal na me moeder zou rennen.. Wil het me ouders pas vertellen als het raak is.. Weet namelijk hoe ze zijn en dan is er geen houden meer aan.. Daarbij vind ik het ontzettend slecht van me eigen dat ik rook.. Heb altijd een raar beeld bij zwangere die roken.. Dus heb me zelf voorgenomen als het raak is direct te stoppen.. Vind het nog te fijn om af en toe eentje te roken, vooral nu in de spannende tijd.. Een collega van mij kreeg ontzettend veel commentaar dat ze rookte tijdens de zwangerschap.. Iedereen moet het natuurlijk voor zich weten, ik vind het geen gezicht en het idee dat ik mijn kindje zuurstof afneem met dat gerook van mij.. Nee dan stop ik meteen.. Hoe zit dat bij jou? Rook je?

2. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.866
    15
    38
    Ja ik rook.. En behoorlijk wat ook hoor.. Wil ook stoppen maar dan moet ik wel eerst een goeie positieve test hebben. Anders kan ik niet stoppen en zeker niet nu. Ik wil je niet bang maken is misschien een wel een duwtje in je rug maar als je rookt is de kans op miskraam ook hoger...
    Opzich snap ik wel dat mensen er commentaar op hebben, maar ze moeten ook wel begrip hebben dat je niet zo 1,2,3 kan stoppen!
    Ik vind dit forum ook erg fijn. Ik kan mijn vragen stellen maar lees ook heel veel en vind het op de een of andere manier ook fijn om met andere meiden die zwanger proberen te raken bezig te zijn dan denk ik minder aan me zelf.
    Mn man (vind het zo leuk om te zeggen zijn pas sinds 6-10-09 getrouwd:)) word gek van me!! Heb nu onwijs pijn in mn borsten en opeens zijn mn tepels ook anders. Dus had hem alweer wakker gemaakt met kijk eens naar mn borsten en tepels ze zijn anders en toen trok hij alweer een gezegd van o nee daar gaan we weer haha.. heb trouwens op jou topic nog gereageerd maar dat heb je denk al gelezen

3. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Ja ik weet het:), er zitten alleen maar nadelen aan het roken.. Vriendlief rookt ook dus maar weer eens opgooien om samen te stoppen voor de beeb! Maar ze kunnen af en toe zo lekker zijn, erg genoeg om te zeggen.. Nog van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk:)! Hebben jullie een mooie dag gehad? Nog helemaal vers haha! Leuk zeg!
    Haha leuke spontane actie, misschien goede voortekenen..I hope so!
    Heb ondertussen al gereageerd op mijn topic.. Schuif van links na rechts van onder na boven haha..

4. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.866
    15
    38
    We hebben een heerlijke dag gehad. We zijn heel stil getrouwd, met zn 2-en.. Misschien wel met zn 3-en ;) Haha ja ik ga nu ook van het ene naar t andere topic. Ach zo blijven we bezig!
    Ik weet dat ze heerlijk zijn en ze zorgen voor een btje ontspanning.. De mijne rookt niet dus dat zou al moeten schelen. Had me voorgenomen om vandaag (zaterdag) te stoppen maar ja het is zo'n gewoonte, had mijn eerste opgestoken en toen d8 ik ohja ik zou stoppen ach 1 dag maakt ook niet uit.. Dus blijf het een beetje vooruit schuiven *schaam*

5. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Ja ik denk dat zodra je een posi test in handen hebt, je er nog 1tje rookt van alle spanning en dat het dan pas begint te dagen.. Denk dat het stoppen ook een stuk makkelijker gaat als je weet dat je zwanger bent..
    Ik ga er eens een eind aan breien.. Moet nog even de was uit de droger halen en dan kruip ik me bedje in met een lekkere warme kruik.. Ik wens jou voor morgen ontzettend veel succes! Ik zal echt voor je duimen dat je een posi test gaat krijgen! En zodra ik morgen tijd heb, zal ik even op de site komen spieken of er al nieuws is!

Veeeeeeeeeel succes:) en slaap lekker voor straks...
    En nog bedankt voor de gezellige avond!

Xxx

6. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.866
    15
    38
    Graag gedaan! Jij ook bedankt! Ik ga ook maar lekker slapen, des te eerder kan ik testen!! :) Succes met je buikpijn hoop dat het morgen weg is!! Ik zal het morgen laten weten! (ik hoop het zooo!)
    Slaap lekker!

7. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.866
    15
    38
    Heey, was zo zenuwachtig dat ik niet kon slapen. Heb net de test gedaan en er kwam niet zwanger te staan. Helaas. Duurde wel lang voordat de uitslag er kwam... Wat moet ik nou ik voel me echt zwanger maar de testen zeggen van niet ben maandag een week overtijd... Maandag een test doen? Ik ga zo en zo dinsdag naar de dokter maar die wil een gewone test doen en ik wil een bloedtest.. Zucht, zo verwarrend...

8. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Hey meis, wat een kl*te nieuws! Ik zou maandag nog een test er tegen aan gooien.. Van hoeveel cyclusdagen ben je uitgegaan deze maand? En bij de dokter gewoon aan blijven dringen voor een bloedtest.. Is toch geen moeite voor hem dacht ik zo.. Misschien is de test wel nega omdat je maar een korte nacht hebt gehad, ik weet het anders ook niet.. Blijf moed houden meis, laat je niet uit het veld slaan..

Xx

9. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.866
    15
    38
    Het is gewoon zo raar..
    De dingen die ik voel hebben echt met zwangerschap te maken. Zou het niet anders weten. Ik ben nu uitgegaan van de 40, dat is ook ongeveer mijn gemiddelde.. Ik kan ook uitgaan van mijn langste cyclus 42 dagen dan ben ik vandaag 4 dagen overtijd. Mijn lichaam zegt gewoon dat het zo is.. Heb mezelf wel diep teleurgesteld omdat ik toch echt overtuigd was dat er zou staan : zwanger!.. Ik ga zo weer testjes halen, al is het alleen maar voor mezelf, ik moet het gewoon weten. En ik ga gewoon morgen alweer de dokter bellen, want dit is echt niet goed voor me! Thnx voor je reactie Amigo! Kan nergens anders terecht dan hier.. (klinkt heel zielig haha maar het is wel zo..) Iig thnx!

10. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Ik moet nu even weg, even op bezoek.. Kom vanavond weer online, dan kletsen we verder! En haal anders eens de testen van kv 2 voor 5 euro.. Daar heb ik hier goede verhalen over gelezen! Tot straks..

Xx

11. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    En, de middag een beetje door gekomen? Heb je nog testen gehaald voor morgen? Hoop je straks hier nog te zien verschijnen!

12. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.866
    15
    38
    #32 Baby09, 18 okt 2009
    Laatst bewerkt: 18 okt 2009
    Hoi hoi!
    Heb de kv voor 5 euro gehaald (die heb ik normaal) en er alweer 2 gedaan maar ik kreeg 2x een soort indrooglijntje.. Normaal horen de 2 lijnen roze te zijn en hier was er 1 roze en 1 wit/grijs achtig.. Dus nu weet ik nog niks. Maar alleen het testen maakt me al rustiger op 1 of andere manier.

Hoe gaat het met jou en je buikpijn? Las dat het al iets minder was en je niet meer krom liep maar het is er dus nog wel...

13. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Buikpijn is al stukken minder.. Nog erg gevoelig en voel me anders dan normaal om het zo maar te zeggen.. Afwachten en nog eens afwachten..

Ik zou als ik jou was, morgenvroeg nog eens een testje doen.. Ze zeggen toch dat ochtendurine beter is?? Wat zegt je man er eigenlijk van? En anders toch blijven door vragen voor een bloedtest, dan heb je tenminste duidelijkheid, want dit is ook niks..

14. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.866
    15
    38
    Ja ben ik idd ook wel van plan van de bloedtest. Ga morgen ook meteen weer bellen dat ik dinsdag langskom en dan leg ik mijn situatie enzo uit..

Idd afwachten spannend hoor!! Ben je nog wel van plan om naar de dokter te gaan of niet?? Hoop voor je dat het morgen weer iets minder is..!

15. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Nee ik wacht het gewoon af.. Zolang ik niet te veel last ervan heb wacht ik netjes tot mijn NOD af.. Ben dan eens benieuwd morgen..

16. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    En?? Nog een testje gedaan? Heb je de dokter vandaag gebeld? Hoop dat je al iets meer duidelijkheid hebt..

Xx

17. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Keltje hoe is het met je?? Hoor niks meer..

18. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.866
    15
    38
    Hey hey, het gaat wel..Maandag inderdaad nog getest. Waren ws indrooglijntjes (3X!!) Maar oke.. Ben vanmorgen naar de dokter geweest, die heeft getest en er kwam negatief uit.. Dus ik wilde een bloed onderzoek en die wilde ze me niet geven. 's Middags nog gebeld met de dokter maar het blijft nee... Terwijl mn buik meer begint te groeien en mn borsten ook, maar hij zegt dat vrouwen dat ook hebben als hun menstruatie gewoon uitblijft..
    Nu ga ik morgen gewoon even mijn aankomende gyn bellen en kijken of ik via hun mijn bloed kan testen. Ik wil dat gewoon, al is het maar voor de zekerheid..
    Vind het alleen niet zo leuk dat ik door mn dokter niet serieus genomen word! Tijd om een andere te gaan zoeken ;)

Hoe gaat het met jou?? Is je buikpijn over of heb je het nog??
    Sorry dat ik even niet gereageerd heb maar kon het op de 1 of andere manier ff niet meer aan maar ik ben er weer, haha!

19. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Had al zo`n vermoeden.. Weet niet hoe het is maar kan me goed voorstellen dat het verschrikkelijk moet zijn om geen duidelijkheid te krijgen.. Dan zit er niets anders op dan nog een weekje ofzo af te wachten.. Hopen natuurlijk dat de ongi weg blijft.. Wat zei de gyn? Heb daar al helemaal geen ervaring mee dus weet niet of zij wel voor een bloedonderzoek kan zorgen.. Hoop het voor je! Ik blijf je in elk geval volgen.. Het is ook raar, ik ben helemaal opgedraaid en kan niet wachten tot ik kan testen en jij zit in alle onderzekerheid en je lichaam geeft allerlei signalen af.. Heel erg dubbel allemaal.. Dus meis snap het heel goed dat je even afstand hebt genomen, moet je vooral ook doen als je zelf daar behoefte aan hebt.. Maar weet wel dat je hier lekker je verhaal kwijt kunt.. Kan ook lekker opluchten.. Ik moet zo gaan werken, zal in de pauze even kijken of je iets van gyn hebt gehoord..

Met mij gaat het wel goed.. Heb gister enorme krampen gehad, darmen waren helemaal van streek, heb wel een uur op de plee door gebracht ggggrrrrrr.. Geen idee of ik het èèn aan het ander kan koppelen.. Volgende week weet ik pas meer.. En trouwens vanaf gister ook veel witverlies.. Melkachtig en geurloos.. Geen idee wat dit is, jij misschien?? Het is trouwens niet dat slijm wat je voor je ei hebt, want dat is rekbaar, dat is dit niet!

Nou meis houd je sterk en blijf posi hè!

20. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.866
    15
    38
    Hoi hoi, heb toch de gyn maar niet gebeld ik wacht wel even.. weer getest nu met een ander CB digitaal.. er stond niet zwanger maar had wel 2 streepjes op de test en vanmorgen was die het donkerst! Dus nog steeds afwachten ga vrijdag maar weer testen..
    Die onzekerheid is echt balen!!

Oehh.. nog een weekje wachten.. leuk leuk!!
    Dat witte slijm ken ik, dat heb ik nu namelijk elke dag.. Zwangere vriendin heeft dat ook.. Het is heel dun, toch?? Ik heb elke x het idee dat ik in mn broek een beetje geplast heb hihi..
    Dus hoop dat het een goed teken is voor je!! Ben erg benieuwd of het raak is bij jullie, hoop het wel :)

Deel Deze Pagina