Een vraagje!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Baby09, 17 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Hey!
    Hoe is ie? Al iets bekend?
    X

2. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.866
    15
    38
    Heyhey,
    Ja heb uiteindelijk toch een bloedtest gehad, via mn man zn dokter.. Was negatief:( Dus niet zwanger.. Nu is het zeker dus zouden de ''symptomen'' wel af moeten nemen maar het lijkt wel erger te worden.. Maar goed ik ga er nu maar gewoon vanuit dat ik ongesteld word..kan het alleen nog maar meevallen, toch? :)
    Zit al op CD 52 nu pff duurt wel lang!!
    Hoe gaat het bij jou?? Al ergens last van?? Over 5 dagen is je NOD toch?? Ben benieuwd!! Spannend!!

3. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Hey!

Ja nog een paar dagen tot NOD.. We hebben gister al een kv test gedaan en vanmorgen was een dun lijntje zichtbaar, dus heb een beetje hoop.. Vanmorgen een sensitest gedaan en hier was niets op te zien grrrr.. Het is zo moeilijk om te wachten, doe morgenvroeg een kv test met ochtendurine, ben benieuwd..

Wat vervelend dat de bloedtest nega was, hoop inderdaad dat snel de ongi komt dan kunnen jullie weer door naar de volgende ronde.. Hoe is het met de klachten die je had?
    Succes meid!

4. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.866
    15
    38
    Wat spannend zeg!! Laat je morgen ook even weten hoe het is gegaan:) Het is ook moeilijk om te wachten, vooral als je het iets heel graag wil.. Hoop voor je dat de kv test gelijk heeft hihi

De klachten houden aan, ben echt mega misselijk maar krijg sinds net ook ongesteldheidsdingen dus hoop echt dat het snel gaat doorzetten..

5. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Niets te zien vandaag....:( Ga nu gewoon wachten tot NOD en anders hopen op de ongi..

Hoe gaat ie bij jou??

6. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.866
    15
    38
    Wat k.t zeg!!! :( Ik hoop het zo voor je.. En anders idd maar op de ongi wachten, kan je weer verder met de volgende ronde!!

Met mij gaat het goed! Nog geen ongi te ontdekken, dat is wel jammer maarja we blijven wachten..:s Zijn gisteren in Belgie geweest voor IVF en embryo selectie.. Hebben besloten om toch maar echt daarvoor te gaan dus moet nu ongeveer 6 mnden wachten en mogen dan met onze behandelingen beginnen :) Hebben ook maar meteen besloten om weer aan de pil te gaan.. Is makkelijker voor de behandelingen omdat ik zo'n onregelmatige cyclus heb en dan heb ik ook niet meer de onzekerheid van het wel/niet zwanger zijn enz enz dus hoop dat het me wel meer rust gaat geven en we gaan aftellen! :)

7. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    hey hallo,

het is zo dat wanneer je een zeer korte periode tussen de ongesteldheids periodes inzit dat je waarschijnlijk geen ei sprong hebt. Langere periodes is niet veel over bekend.

8. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    hee hee
    ik heb 2 weken geleden ook een positieve test gehad en meerdere negatieve niet zwanger..:( nu wel ongi
    waar ik ook heeeeeeeeeeel blij mee ben

9. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.866
    15
    38
    Ik snap je helemaal!! Ik word ook zoooo blij als ik eindelijk ongesteld word!! Hoelang heeft het bij jou geduurd?? Ik zit al op dag 56!! Pff verschrikkelijk zeg!!

10. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Hey Keltje, nog steeds niets te bekennen lees ik.. Bah bah dat het maar snel mag gaan komen meid! Fijn dat jullie nu verder gaan.. 6 maanden is te over zien he.. Maar waarom moet je de pil weer gaan slikken, snap de redenatie niet zo.. Ga de daarna dan wel een regelmatige cyclus krijgen??

Hier is het kl*te als ik me zo even mag uitdrukken.. Zaterdag en zondag dus een hele lichte posi test gehad, en vanaf maandag elke dag nega.. GGGRrrrrrrr om wild van te worden.. Geen idee wat het allemaal voor moet stellen.. Sommige hier op het forum zeggen dat de kans bestaat dat het mis is gegaan na zondag.. Helaas dit kom je toch niet zeker te weten.. Nu hoop ik er maar gewoon op dat vanacht de ongi door gaat zetten, zoals normaal van woensdag op donderdag.. Heb ook totaal nergens last meer van en een ongi voelde ik voor dat ik stopte met de pil ook niet aankomen.. 1 ding is wel dat ik altijd op donderdag ongi wordt, dus het zal me benieuwen.. Heb me vandaag getrakteerd op een paar leuke boeken en een mooie dvd bij prenatal.. Zo dacht ik, dat verdien ik ff.. haha..

11. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    precies 100 dagen dat ik een beetje bloed zag..
    kan nog niet echt zeggen dat ik ongi ben.. er komt zo weinig bloed uit
    op de tampon zit wel bloed als ik die erin doe maar ook niet veel..
    vanmorgen zat er een beetje bruin op..? raar
    Sorry sorry voor het vieze verhaal!!
    Liefs

12. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    beetje bruin.. gewoon oud bloed? Vers bloed is mooi rood, maar dit verkleurd naarmate het ouder wordt of opdroogt.

13. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    Ohw.. dan snap ik het niet meer:(
    heb maar weinig gebloed maar dat was wel echt bloed

14. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.866
    15
    38
    Zo 100 dagen! Jeejtje!! Volgens mij als je echt bloed verliest moet je dat wel al als ongi rekenen.. Loop je al bij een gyn??
    Hoe waren die 100 dagen voor jou? want ik kreeg vlak voor mn NOD zwangerschapssymptomen.. erg misselijk, pijnelijke borsten, raar gevoel in buik.. Ben nu nog steeds misselijk.. alleen mn buik is nu echt mega opgezet had jij dat ook? Want ik vind het wel een beetje eng.. heb gisteren voor de zekerheid nog getest maar gewoon negatief.. Hoe kan het dan dat mijn buik groeit?? Het lijkt echt een zwangerschapsbuikje.. Ben best wel bang dat er iets anders aan de hand is, snap je?!

15. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    Ja ik had dat ook
    ik heb zelfs een positieve test gehad..
    ik snap je helemaal meid
    ik was dus niet zwanger maar wel de kwaaltjes
    op dit moment heb ik geen bloed meer:(

Liefs!

16. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.866
    15
    38
    Heey Amigo,
    zag je berichtje net pas tijd.. jeejtje k*t zeg!! Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt! Heb je voor je de pil slikte ook een regelmatige cyclus gehad?? Het kan natuurlijk ook ontpillen zijn... :( Hoop het niet voor je! Zo vervelend he die onduidelijkheid..! Goed van je dat je ff lekker gerelaxed heb, is altijd goed voor je en je kan de ontspanning wel gebruiken denk :) Je heb groot gelijk!! haha.. Wat voor dvd heb je gehaald bij de prenatal??

Ik moet eigenlijk een maand voordat we gaan beginnen aan de pil omdat ik zo'n onregelmatige cyclus heb en met de pil gewoon regelmatig en dan kunnen ze me in het ziekenhuis beter inplannen.. Maar hebben toch maar besloten om tijdens de aankomende cyclus weer aan de pil te gaan.. Spontaan zwanger worden zit er toch niet meer in.. 6 mnden is idd wel te overzien.. Was al heerlijk dat we er gewoon, samen, een hele dag mee bezig waren..Samen in ons eigen wereldje met als doel een kleintje :)

Deel Deze Pagina