Hallo Ik ben nu 13 dagen overtijd ik ben al meer dan een week misselijk, mijn borsten deden pijn, had pijn in mijn buik en nu sinds vandaag heb ik twee maal een donkere afscheiding gehad, niet zoals normaal mijn ongesteldheid, die begint ook altiijd donker maar dan vloei ik in een keer door. Nu had ik om kwart over twaalf last van afscheiiding, daarna twee maal naar de wc geweest, niks en na twee uur weer ineens last van afscheiding vannacht had ik ook last van licht roze afscheiding. ook heb ik een beetje last van mijn onderrug, wat ik anders nooit heb tijdens mijn menstruatie. Wat kan dit zijn? betekend dat dat ik niet zwanger ben? een test heb ik gedaan die was negatief, maar moet ik er wel bij vertellen, bij mijn eerste ben ik bij de gyn geweest die zei zwanger terug nog een test gedaan en die gaf weer aan niet zwanger, dus vandaar dat ik daar niet echt van op aan kan. Kan het ook zijn dat ik iets te veel gedaan heb? heb het gras gemaait. Groeten Antoinet
hoi, als je test negatief is ben je niet zwanger. Wel kan het zijn dat je eisprong veel later was. Als je over een week nog niet ongesteld bent nog eens testen. Gras maaien kan echt geen kwaad, je kunt (ook als je zwanger bent) je gewone activiteiten voortzetten. Mirjam