Zuur....

Discussion in 'Zwangerschap' started by Pindakoek, Nov 1, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

Feb 11, 2010
    3,502
    0
    36
    Almere
    Lag gisteren lekker in bad en toen eruit ging kwam er zuur naar boven, het leek net (niet zo smakelijk) of mijn eten naar boven kwam. Sindsdien heb ik een hele zure smaak in mijn mond, heb wel 3x mijn tanden gepoetst vannochtend maar het gaat niet weg, ook niet als ik wat eet! Herkenbaar? wat heb je er tegen gedaan/helpt?

2. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

Mar 29, 2010
    2,389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    maagzuur??... balen dat je er al zo vroeg last van hebt!

3. Juud74

Juud74 Fanatiek lid

Jul 15, 2010
    1,264
    0
    0
    Utrecht
    Ik had in mij vorige zwangerschap heel, heel erg last 't zuur. Kon er soms gewoon niet van slapen. Begon wel pas toen ik een dikke buik kreeg en de baby tegen mijn maag zat te drukken.

Ik heb gewoon rennies gegeten. Heel veel rennies.

4. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Maagzuur, leuk.. ;) Bij mij helpt alleen Rennies eten, ik word er gek van!

5. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

Jul 4, 2010
    13,212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Maagzuur. Welkom in de wereld van zwangerschap! Rennies zijn de komende maanden je beste vriend. Je kan proberen op te letten wat je eet, ik krijg gegarandeerd 't zuur van gekruid eten. Koffie en chocolade schijnen ook boosdoeners te zijn. Verder kan het helpen om je hoofdeinde iets hoger te leggen bijvoorbeeld met behulp van een extra kussen. En wat mij mij ook vaak helpt is bv niet na het eten ook nog een beker of glas drinken, dat komt gegarandeerd weer omhoog...

6. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

Nov 10, 2009
    4,523
    0
    0
    sinds kort heb ik ook last van maagzuur, een gewoon suikerklontje helpt ook goed

7. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

Feb 11, 2010
    3,502
    0
    36
    Almere
    Bedankt voor de reacties dames! Zal jullie tips opvolgen en in ieder geval rennies in huis halen ;)

8. misa

misa Niet meer actief

Ik heb het ook, maar wel sinds een paar weken pas. Weinig aan te doen, beetje letten op wat je eet. Is echt een zwangerschapskwaal..
    Ik heb juist last van zure dingen, te veel snoepen, kruidige dingen, yoghurt.
    Ze zeggen wel eens dat vanillevla kan helpen.

9. sweetlady82

sweetlady82 Bekend lid

May 2, 2010
    562
    0
    0
    Leerdam
    hey meis cola ;) werkt ook prima deed ik bij délano ook...

Share This Page