Hoi, Ik heb een vraagje, Ik probeer sinds een maand zwanger te worden door ZI met een donor ik heb de laaste paar maanden een cyclus van 28 dagen en deze maand werd ik na 31 dagen ongesteld (ik had mijn NOD op 11 november) nu weet ik niet of ik moet reken met 28 of 31 dagen voor mijn volgende eisprong ivm de ZI elke dag daarheen gaan gaat niet ivm mijn werk en hij woont ver weg. Ik heb op mijn NOD getest en die was negatief en algelopen zaterdag ook terwijl ik de laaste 2 weken wel verschillende klachten heb gehad kon ik dan alnog zwanger zijn geweest of niet. Zou u weten wanneer ik dan weer het beste het kan proberenen ik hoorde van een kennis die via een kliniek zwanger is geworden door ZI dat je pas 2 weken naar je NOD mag testen klopt dit of kan dit al veel eerder. Met vriendelijke dank.
hoi je kunt testen op je NOD zelf of een dag erna. Als je negatief test ben je niet zwanger. De kans dat je zwanger bent geweest is klein. Als je altijd een cyclus hebt gehad van 28 dagen zou ik daar toch maar vanuit gaan. Mirjam